Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1

    Standaard Nieuwe gitaar track online

    Afgelopen vrijdag is via the Ambassadors of Entertainment mijn 5de gitaar track uitgekomen . Voor de gitaarsounds heb ik de Hook Wizard in combinatie met de Line 6 HX effects (voornamelijk delays) gebruikt. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

    https://open.spotify.com/track/6Ca6Y...f2fa48fffe47cb

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Ja! Erg mooi! Echt een mooi opgebouwd nummer met een goeie leadgitaar. Enige wat ik niet mooi vind is de droge sound van je leadgitaar maar dat wil ik niet eens kritiek noemen want dat is persoonlijke smaak. Een ander zal het wellicht geweldig vinden.
    Goed hoor

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Heel cool! Ondanks dat het niet zo mijn genre is kan ik het wel waarderen hoor! Inderdaad mooie opbouw en de sounds zijn precies wat ik in dit genre verwacht, heb er weinig op aan te merken! (Dat zou dan ook de enige kritiek kunnen zijn: misschien wat voorspelbaar en minder origineel? Ach, lekker belangrijk….. ).
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  4. #4

    Standaard

    Vriend Wood,
    Zou het misschien handig zijn als je het ergens host waarbij ik het kan beluisteren zonder eerst weer lid moet worden van weer een andere club?

    Thanks a million!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Vriend Wood,
    Zou het misschien handig zijn als je het ergens host waarbij ik het kan beluisteren zonder eerst weer lid moet worden van weer een andere club?

    Thanks a million!
    Vriendelijke groet, Gus
    Op mn youtube kanaal!!


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Heel cool! Ondanks dat het niet zo mijn genre is kan ik het wel waarderen hoor! Inderdaad mooie opbouw en de sounds zijn precies wat ik in dit genre verwacht, heb er weinig op aan te merken! (Dat zou dan ook de enige kritiek kunnen zijn: misschien wat voorspelbaar en minder origineel? Ach, lekker belangrijk….. ).
    Thanks voor je reactie, ik snap wat je zegt, ik wil ook niet vernieuwd zijn idd maar meer makkelijk in het gehoor liggende gitaar muziek maken!

  7. #7

    Standaard

    Ahh, zie je wel?
    En je hebt gelijk: niks is lekkerder dan gewoon lekkere muziek (of lekker muziek) maken.
    Helemaal geslaagd!
    En dank voor de hulp. Zal ik zeker onthouden voor de volgende keer. Laat maar komen!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #8

    Standaard

    Lekker nummer, in de zin van..... lekker om naar te luisteren.
    En dat ik weet waar het naartoe gaat, er zit dus een mooie opbouw in.
    Goeie sound ook.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Lekker nummer, in de zin van..... lekker om naar te luisteren.
    En dat ik weet waar het naartoe gaat, er zit dus een mooie opbouw in.
    Goeie sound ook.
    Thanks, ja die Hook Wizard is een fijne amp!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top