Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Het commentaar van Fobo is in sommige opzichten wat ver gezocht.
    Kan zijn. TS vraagt wat wij ervan vinden; dat heb ik hem verteld, niet méér en niet minder.
    Ik heb overigens niet gevraagd wat jij van mijn commentaar vindt, want daar gaat dit topic niet over.
    Maar het geeft niet, ik ben niet boos
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wood Bekijk bericht
    Ik kan niet oordelen over het commentaar van Fobo want ik ken zijn achtergrond en muzieksmaak niet
    Die begrijp ik niet.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wood Bekijk bericht
    ...al heb ik wel hoge verwachtingen van hem en ben ik erg nieuwsgierig naar zijn spel/nummers.

    En wie weet inspireert mij/andere dat weer en opent het nieuwe deuren. Dus ik zou zeggen, laat eens wat horen!
    Voel me bijzonder gevleid, dank voor het compliment, maar ik ben na zo’n 6 a 7 jaar niets doen weer net begonnen.
    Ik houd me op het moment vooral bezig met het mishandelen van nummers van Jan Akkerman; overigens zonder daarbij maar zelfs maar enigszins in de buurt van zijn technisch kunnen te komen.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Kan zijn. TS vraagt wat wij ervan vinden; dat heb ik hem verteld, niet méér en niet minder.
    Ik heb overigens niet gevraagd wat jij van mijn commentaar vindt, want daar gaat dit topic niet over.
    Maar het geeft niet, ik ben niet boos
    Hier ook geen boos gezicht...ik heb trouwens je toestemming niet nodig hoor

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Die begrijp ik niet.



    Voel me bijzonder gevleid, dank voor het compliment, maar ik ben na zo’n 6 a 7 jaar niets doen weer net begonnen.
    Ik houd me op het moment vooral bezig met het mishandelen van nummers van Jan Akkerman; overigens zonder daarbij maar zelfs maar enigszins in de buurt van zijn technisch kunnen te komen.

    Ik heb ooit Jan Akkerman gezien op de Music and Harmony beurs in Utrecht, dat was echt waanzinnig goed. Toen speelde hij nog een z'n Robberts gitaar.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wood Bekijk bericht
    Ik heb ooit Jan Akkerman gezien op de Music and Harmony beurs in Utrecht, dat was echt waanzinnig goed. Toen speelde hij nog een z'n Robberts gitaar.
    Oew...da’s wel heul lang geleden....
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Oew...da’s wel heul lang geleden....
    1995 als ik het goed heb, toen dat allemaal nog kon en zo'n beurs nog druk bezocht werd

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top