Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 89
  1. #21

    Standaard

    Ik heb ooit een telecaster holy van vintage gehad via ruil.heel mooi, maar daar is alles mee gezegd....echt niet goed..voelde speelgoed achtig aan..en geluid heel doef..na een week terug weg..ga me nie meer wagen aan een chinees..de ene chinees was wel beter dan de andere..maar ze zijn al terug weg..mijn beste was een fender jaquar modern..geluid was perfect..maar de lage E snaar schoof gemakkelijk over de fret..er is toch altijd iets...mee al de chinezen, maar nie meer met den dezen..

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Toevallig gisteren mijn Vintage Advantage 1 onder handen laten nemen. Ik heb de bijzonder prettige hulp van een GN-er daar bij gehad.
    Het is een soort Les Paul kloon, dus niet wat jij zoekt. Heb m 12 jaar of zo en vele andere gitaren hebben in de tussentijd het veld geruimd.

    Afgezien van het gewicht is het ding foutloos.
    Ik heb in verband met een verhuizing nog 4 andere Vintage gitaren 4 maanden in huis gehad en mijn ervaringen zijn heel erg positief.
    Die 4 maanden is ook alweer 7 of 8 jaar geleden.

    Je hebt hieraan niks, behalve dat ik van mening ben dat vintage gitaren gemiddeld heel veel goed voor hun geld bieden.

    Ik zou jouw wens gitaar dan ook zeker overwegen. Ahhhh...., je bent me iets voor geweest zie ik.
    Vriendelijke groet, Gus
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    Ik heb een Fret-King, ook een merk van Wilkinson. Prima gitaar.
    Gus: Dank, ik stel je mening evengoed op prijs.

    Fuchs: dank voor je reactie; weer een goede ervaring.

    Ik heb de gitaar net besteld, inclusief een (hopelijk) goede case. Niet in voorraad, gaat een week of vier duren.
    Ik laat weer van me horen....
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #23

    Standaard

    Ja, leuk. Heel benieuwd. De mijne komt uit Korea. Daar zouden ze nu ook weer gebouwd worden.
    Nogmaals, ben benieuwd.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ja, leuk. Heel benieuwd. De mijne komt uit Korea. Daar zouden ze nu ook weer gebouwd worden.
    Nogmaals, ben benieuwd.
    Vriendelijke groet, Gus
    Deze komt uit China.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoryVDW Bekijk bericht
    Ik heb ooit een telecaster holy van vintage gehad via ruil.heel mooi, maar daar is alles mee gezegd....echt niet goed..voelde speelgoed achtig aan..en geluid heel doef..na een week terug weg..ga me nie meer wagen aan een chinees..de ene chinees was wel beter dan de andere..maar ze zijn al terug weg..mijn beste was een fender jaquar modern..geluid was perfect..maar de lage E snaar schoof gemakkelijk over de fret..er is toch altijd iets...mee al de chinezen, maar nie meer met den dezen..
    Iedereen mag vinden wat hij wil maar ik vind dit een raar verhaal. Gooi je hier nu alle gitaren die uit China komen op 1 hoop en wat heeft die fender met dit verhaal te maken en hoeveel heb je er nu eigenlijk geprobeerd? Je hebt het over een tele maar ook over gitaren die je weer hebt terug gestuurd. Kan er geen touw aan vast knopen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Eastman komt ook uit china. Dat zijn hele goede gitaren. Beter dan het voorbeeld. Niet echt goedkoop ook. Land van herkomst zegt niet zoveel. Wel eens een eind jaren 70 usa strat in je handen gehad? Dat is pas troep.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Mooi man maar frets waren goed afgewerkt? Op een fretloze bas?
    Was afkeur denk ik, daarom goedkoop.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Eastman komt ook uit china. Dat zijn hele goede gitaren. Beter dan het voorbeeld. Niet echt goedkoop ook. Land van herkomst zegt niet zoveel. Wel eens een eind jaren 70 usa strat in je handen gehad? Dat is pas troep.
    Heb ook een Eastman gehad, een E10M. Mooi materiaal, perfect afgewerkt, speelde uitstekend... maar ik had er geen klik mee, vond 'm eerlijk gezegd een beetje zielloos. Te perfect? Kan dat? Zo ja, waarom zou me dat storen?
    Heb ook een Gibson MK53, een experimenteel Kasha/Schneider model uit de Norlin periode, was toendertijd een flop en ik snap ook wel waarom, het is niet bepaald een "echte" Gibson. Spelen op dat ding is thuiskomen, het is als een gesprek met een oude vriend, daar houd ik altijd een goed gevoel aan over.
    Inderdaad, land van herkomst zegt niet zoveel, maar merk en materiaal en afwerking en uiteindelijk klank dus ook niet. Het zijn allemaal dingen waar iedereen z'n eigen waarde aan hecht, het totaalplaatje moet kloppen. Voor jou.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Was afkeur denk ik, daarom goedkoop.
    Zou kunnen maar ik verbaas me nog steeds over een basgitaar die geen frets heeft maar dat ze wel zijn goed afgewerkt, ik vermoed een typo

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Mooi man maar frets waren goed afgewerkt? Op een fretloze bas?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Ik had denk ik nog geen koffie gedronken, haha! Als ik frets bijwerk, rond ik ook altijd de halsuiteindes/randen iets. Dat was bij deze, zonder frets dus, al in orde.
    Laatst gewijzigd door Powderfinger; 18 februari 2021 om 22:04

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top