Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 89
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Ik heb me wel eens een beetje ingelezen in wat er zoal over Vintage geschreven is. Ik krijg de indruk dat vooral de serie waar de betreffende gitaar deel van uit maakt belangrijk is. Ik kreeg de indruk dat er aanzienlijke verschillen bestaan tussen de series. De serie van Thomas Blug voor Vintage schijnt er goed te zijn. (Maar dan moet je wel van het gerelicte Summer of Love model van Blug houden; dat is niet iedereen gegeven). Maar dit doet ie wel heeel goed (let op het outro).

    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 16 februari 2021 om 22:36
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik weet niet of ze beter waren maar de mijne kwamen uit korea. Niet uit china

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.322

    Standaard

    Het heeft bij mij sowieso even geduurd voordat ik door had dat het niet om oude Vantage gitaren ging.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Blug is een fantastische gitarist.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.443

    Standaard

    Dit was mijn HNGD post over mijn Vintage. http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ge-reissued-v6 Heb er nu twee. Ben wel fan van het merk, het zijn gewoon degelijk strats en klinken prima. Vooral de strat met de donkere toets klinkt mooi vol en rond.
    Natuurlijk kan er wel eens een foutje voorkomen, Zoals bij mij de frets wat scherpe randjes had. De strat met de rosewood toets voelt wel wat beter aan dan mijn strat met de maple toets, hij is wat mooier afgerond op de randen.
    Ik heb de Vintage vergeleken met Squier,s rond deze prijsklasse en dan komt in mijn ogen de Vintage er beter uit, alleen het tremoloblok is al bijna twee keer zo dik
    In dit videootje hoor je de strat over een Fender transistoramp met een looper dus alles wat je hoort is de strat. Niet letten op hoe ik speel hoor maar op de klank
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 17 februari 2021 om 07:00

  6. #16

    Standaard

    Ik heb op een veiling voor € 85,00 een fretloze bas van Vintage op de kop getikt. Fijne hals, frets goed afgewerkt, Wilkinson-elementen. Hout en afwerking zien er heel mooi uit. Nieuwwaarde lag rond de € 350,00. Het lijkt een instrument uit een klasse hoger.

    De Les Pauls zijn ook vrij goed. De strats durf ik niet te zeggen, maar op papier en op Youtube lijken ze niet verkeerd.
    Ik zou denken dat je waarschijnlijk meer waar voor je geld krijgt dan bij een Squier, Harley Benton of de lagere Epiphone-lijnen.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powderfinger Bekijk bericht
    Ik heb op een veiling voor € 85,00 een fretloze bas van Vintage op de kop getikt. Fijne hals, frets goed afgewerkt, Wilkinson-elementen. Hout en afwerking zien er heel mooi uit. Nieuwwaarde lag rond de € 350,00. Het lijkt een instrument uit een klasse hoger.

    De Les Pauls zijn ook vrij goed. De strats durf ik niet te zeggen, maar op papier en op Youtube lijken ze niet verkeerd.
    Ik zou denken dat je waarschijnlijk meer waar voor je geld krijgt dan bij een Squier, Harley Benton of de lagere Epiphone-lijnen.
    Mooi man maar frets waren goed afgewerkt? Op een fretloze bas?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.780

    Standaard

    Allen dank voor jullie info! Ik ga het er maar eens op wagen. Wordt vervolgd....
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  9. #19

    Standaard

    Toevallig gisteren mijn Vintage Advantage 1 onder handen laten nemen. Ik heb de bijzonder prettige hulp van een GN-er daar bij gehad.
    Het is een soort Les Paul kloon, dus niet wat jij zoekt. Heb m 12 jaar of zo en vele andere gitaren hebben in de tussentijd het veld geruimd.

    Afgezien van het gewicht is het ding foutloos.
    Ik heb in verband met een verhuizing nog 4 andere Vintage gitaren 4 maanden in huis gehad en mijn ervaringen zijn heel erg positief.
    Die 4 maanden is ook alweer 7 of 8 jaar geleden.

    Je hebt hieraan niks, behalve dat ik van mening ben dat vintage gitaren gemiddeld heel veel goed voor hun geld bieden.

    Ik zou jouw wens gitaar dan ook zeker overwegen. Ahhhh...., je bent me iets voor geweest zie ik.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Ik heb een Fret-King, ook een merk van Wilkinson. Prima gitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top