Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 89
  1. #71

    Standaard

    Zal wel iets te maken hebben dat sommige mensen, ook wel gitaristen genoemt denken dat nitro echt veel beter beter klinkt een poly lakje
    Dat er onder vaak een keiharde totally alles ressistante hout filler/sealer zit.......ach who cares
    Just a brainfart

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Nitro relict nu eenmaal veel gemakkelijker. Ik heb toch het idee dat toen ik de idioot dikke laag PU lak van m'n uiterst middelmatige Kramer af sleep, de sound en sustain beter werden.

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Nitro relict nu eenmaal veel gemakkelijker. Ik heb toch het idee dat toen ik de idioot dikke laag PU lak van m'n uiterst middelmatige Kramer af sleep, de sound en sustain beter werden.
    Het placebo effect.. een paar nieuwe elementen helpt ook goed. Hoe duurder des te beter ze klinken.

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ben ik toch wat minder gevoelig voor; recent nog een setje SD's uitgewisseld voor een setje Donlis.

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Waarom zou het Placebo effect niet ook de andere kant op werken?

    Je verandert iets waarop je een verbetering verwacht. Verandering = Verbetering.

    Logisch dat dit in je hoofd gebeurt als je er veel geld aan spendeert, maar als je een bepaalde verwachting hebt kan het denk ik sowieso.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  6. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Nitro relict nu eenmaal veel gemakkelijker. Ik heb toch het idee dat toen ik de idioot dikke laag PU lak van m'n uiterst middelmatige Kramer af sleep, de sound en sustain beter werden.
    Grappig
    Heb een tele waar volgens mij wel 10 dikke lagen poly op zitten
    1 geweldige sound

    Maar ook 1 van mijn resssoonanste gitaren

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.664

    Standaard

    Jaren lang een Vintage V6 icon gehad. Hardware is gewoon dik in orde. Rest is niet bijzonder maar ook gewoon goed. De hardware los kopen bij Wilkinson is al bijna 3/4 van de gitaar prijs. Kon nooit helemaal wennen aan de hals, maar ken geen ander merk die hetzelfde bied in deze prijsklasse.

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.777

    Standaard

    De Vintage V6SSB Sunset Sunburst - Stratmodel - is binnen!
    De gitaar is prima verpakt. De hals is kaarsrecht, de frets steken niet uit en zijn mooi glad, het spuitwerk ziet er - in mijn ogen tenminste - prima uit, het zwarte tussenlaagje van de pic guard is over een lengte van 7-8 cm wat beschadigd, en de op pic guard zelf zitten her en der zwarte vingerafdrukken - iemand heeft duidelijk z’n poten niet gewassen.
    De radius van de hals vind ik prettig (was afwachten, ben platte Gibsonachtige gewend), de hals voelt mooi glad aan. De actie vind ik nog wat hoog, moet lager kunnen. Op ongeveer octaafhoogte zitten wat dode plekken; moet wat aan gebeuren.Na gebruik van de vibratohandel blijven de snaren goed op stemming.
    Het armpje van de vijfstanden switch moest even worden rechtgezet, maar functioneert prima. Zo ook de potmeters: voldoende weerstand bij gebruik en mooie lineaire af-/toename van het volume (tone pots gebruik ik nooit, maar ze doen het goed), waarbij ook de oversturing kan worden beïnvloed.
    Grote verrassing voor mij zijn de pups: ze hebben flink veel output en reageren goed op de aanslag. Het geheel levert - zowel clean als overstuurd - onmiskenbaar een Fendergeluid op, en dat ook nog zonder brom!
    Ondanks de wat vuile en beschadigde pic guard, de wat hoge actie en de dode plekken ben ik erg blij met de gitaar; voor mij zijn het geen issues om de gitaar terug te sturen, en kwalitatief is het meer dan ik had durven hopen.
    Ik breng de gitaar weer naar Stijlvorm, en dan verwacht ik dat ik uiteindelijk voor minder dan € 400,- een nagenoeg perfecte gitaar in handen zal hebben.
    Foto’s gaat een beetje moeizaam; snap het kennelijk nog niet zo...
    Laatst gewijzigd door Fobo; 29 april 2021 om 12:15
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.777

    Standaard





    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Fobo; 29 april 2021 om 12:11
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.777

    Standaard




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top