Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22

Discussie: HNAD: Revv G20

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Mooie aanwinst. De prijs vind ik vrij redelijk voor een high end amp met ingebouwde Torpedo cab. Ook ik hou van 6V6. Daarom heb ik nog steeds mijn Orange RV MK1 50 head.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Ik heb wel de 12ax7 JJ die erin zaten vervangen.
    Doe ik eigenlijk standaard bij elke buizenversterker.
    Zitten nu Philips MiniWatt ecc83 in, geluid is veel opener nu.
    JJ hebben kleine platen en de oude buizen hebben grotere platen waardoor naar mijn mening veel minder compressie in het geluid zit.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ik heb in mijn D20 de buizen ook vervangen. Ik heb nu Tung-Sol en EHX in de preamp zitten om er wat meer bite/tophoog in te krijgen en de JJ 6V6S om er een wat meer "EL34"-feel aan te geven.

    Weer mooi om te zien dat een buizenwissel net dat beetje karakter kan wijzigen dat het ineens wel klikt

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Ik heb ook naar de D20 gekeken, is net iets goedkoper. Maar uiteindelijk toch voor de G20 gegaan.
    Nadeel van de G20 is dat er geen gain regeling op het cleane kanaal mogelijk is.
    Maar heb van het weekend wat opnames gemaakt, je moet meer spelen met de master regelaar om je geluiden te vormen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Ik merk dat hij snel als metalversterker wordt gepresenteerd. Ik hoor dat precies ook wel terugkomen in de filmpjes die ervan bestaan. Dat kan natuurlijk liggen aan de persoon die hem gebruikt. Hoe zie je dat?
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outrage Bekijk bericht
    Ik merk dat hij snel als metalversterker wordt gepresenteerd. Ik hoor dat precies ook wel terugkomen in de filmpjes die ervan bestaan. Dat kan natuurlijk liggen aan de persoon die hem gebruikt. Hoe zie je dat?
    Ik spoeel voornamelijk metal, en ik heb expres voor de D20 gekozen. Ik heb veel liever een pedalenplatform waar ik allerhande drives voor kan gooien dan gelimiteerd zijn tot wat voor drives er in je top zitten; hoe veelzijdig die ook zijn.

    Dan heb ik liever 1 goed clean/crunch kanaal om lekker aan te duwen.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik spoeel voornamelijk metal, en ik heb expres voor de D20 gekozen. Ik heb veel liever een pedalenplatform waar ik allerhande drives voor kan gooien dan gelimiteerd zijn tot wat voor drives er in je top zitten; hoe veelzijdig die ook zijn.

    Dan heb ik liever 1 goed clean/crunch kanaal om lekker aan te duwen.
    Super! Ik werk ook zo. Ik vind de opties bij de versterker erg interessant, maar als hij vnl richting meta gevoiced is, is het voor mij geen versterker.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Ik werk net weer anders, zelf hou ik niet van overdrive pedalen. Heb ze wel maar meestal voor een bepaalde functie.
    Voor mij klinkt gain uit een buis het prettigste om naar te luisteren.
    Voor effecten heb ik wel een Fuzz en ik heb een 808 clone maar die laatste gebruik ik meer als EQ dan dat deze distortion toevoegt.

    Met de G20 kun je ook alle kanten op, maar vergt iets meer werk/tweaken tot je het geluid hebt.
    Laatst gewijzigd door bluegate; 8 maart 2021 om 13:09

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Hele gave specs! Trekt ie ook live situaties met alleen een backline met die 20 watt?
    Ben ook erg benieuwd hoe zoiets direct out naar FOH klinkt maar speakerkastje met een mic is natuurlijk ook een prima optie.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Voor bijna 1300 hadden ze wel wat beter design mogen leveren naar mijn smaak. Maar wellicht vinden veel mensen hem heel mooi.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top