Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23

Discussie: "My Love"

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    @Fobo:
    Oh wat raar dat mijn reactie dubbel gepost is, dat was niet mijn bedoeling.
    Er werd mij eerst gezegd dat ik niet ingelogd was dus heb ik me weer ingelogd, waarschijnlijk heeft dat op de een of andere manier de dubbele post veroorzaakt.

    @ateng
    Ik zou wel nieuwsgierig zijn wat de pingels doen als ze een octaaf hoger gespeeld worden met wat minder feedback en/of eventueel een lagere mix op de delay.
    Daarnaast denk ik dat sommige stukjes wel wat meer partijen kunnen hebben zeker later in het nummer, om nog wat meer aan opbouw en variatie te brengen.
    Veel is uiteindelijk smaak/interpretatie gebonden natuurlijk, ik denk uiteindelijk dat je er nog meer uit kan halen als je er langer aan werkt want de basis is al heel mooi.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Heel mooi! Wat mij betreft moeten die backings helemaal niet stiller, de zang klinkt heel mooi samen, vind ik leuk zo.

    Wel eens met Tristan dat extra arrangement (niet te veel (echt niet te veel, gaat 'm geen goed doen), maar gewoon wat extra accenten en inkleuring hier en daar) het geheel nog beter kan maken.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasses Bekijk bericht
    Heel mooi! Wat mij betreft moeten die backings helemaal niet stiller, de zang klinkt heel mooi samen, vind ik leuk zo.

    Wel eens met Tristan dat extra arrangement (niet te veel (echt niet te veel, gaat 'm geen goed doen), maar gewoon wat extra accenten en inkleuring hier en daar) het geheel nog beter kan maken.
    Hey thanks,
    Ja backingvocals is mijn manier en smaak van afmixen.
    Voor de rest kan het wel wat spanning gebruiken hoor ben ik mee eens maar inderdaad niet te veel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top