Hope this finds you well.

Ik zou graag hulp hebben bij het bedraden van een gitaar.
Heb tot dusver altijd single coils gedaan. Nu ben ik wat erg bijdehand geworden en heb een humbucker project bedacht.

Ik heb een (Wilkinson) Vintage Advance AV1. En de PAF pups die daarin zitten wil ik vervangen door Warman Tennessee revival pups. In essentie ook iets paf achtigs, maar dan ceramics.

De Av1 is een Les Paul kloon, dus met 3 weg toggle bovenin. En er zitten 3 potmeters onderin.
1 volume
1 tone
1 die traploos de humbucker naar single coil draait. 0 is single coil, 10 is humbucker. Het is dus geen toonregeling, maar het hele karakter van de gitaar is te veranderen. Heel erg fijn.

De Warmans klinken serieus helderder en meer aanslag gevoelig dan de op zich prima pups die stock zijn. Wat meer stevigere single coil geluiden geven die dus.

Ik twijfel of ik de beide pups gewoon humbucker zal doen of hals parallel en brug series.
Maar beide gewoon humbucker is al mooi.

Dan komt mijn leer handicapje, Warman is heel goed en geeft heel veel wiring suggesties en dus zie ik door de bomen het bos niet meer.

De wires:
Blote draad is aarde
Zwart is negative
Rood en wit link the two coils / continuity signal
Green is output

De vraag dus. Wie zou er voor mij een tekening kunnen maken hoe ik de bedrading moet leggen/solderen?

Erg bedankt voor de moeite!
Vriendelijke groet, Gus