Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 29
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Heb ze vanuit google foto's gedeelt maar krijg het mobiel niet voorelkaar. Ga het nu ook niet verder proberen want mijn telefoon vliegt al bijna door de ruimte van frustratie. Gitaarnet word zo langzamerhand een mooi antiek stukje software en ik baal er steeds meer van dat de eigenaar geen aandacht besteed aan het forum maar het ook niet van de hand wil doen. Kutzooi
    .
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 25 januari 2021 om 12:17

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Heb ze vanuit google foto's gedeelt maar krijg het mobiel niet voorelkaar. Ga het nu ook niet verder proberen want mijn telefoon vliegt al bijna door de ruimte van frustratie. Gitaarnet word zo langzamerhand een mooi antiek stukje software en ik baal er steeds meer van dat de eigenaar geen aandacht besteed aan het forum maar het ook niet van de hand wil doen. Kutzooi
    .
    Tijd voor een online petitie naar de eigenaar. Geen idee trouwens wie dat is.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Is de lol er nou alweer vanaf? (The thrill is gone)

    Ik heb een Epi LP tobacco sunburst, ooit voor een schijntje gekocht op MP. Erg slappe en wollige pickups, heb ik vervangen door Gibson 490/498, nou doet ie het wel. Er zat wel een vreemde en onnodige male/female stekkerverbinding in de electronica die je in geen 1 schema op internet ziet. Zal wel weer een dubbeltje schelen in de produktiekosten.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Nee hoor qua gitaar is the thrill nog lang niet gone. Heb niet veel ervaring met LP,s maar de elementen bevallen me prima. heb een blauwe maandag een Samick LP gehad en dat ding was modderig log en zwaar, vergeleken met dat ding is dit een sprankelende gitaar die ook dik kan maar nooit modderig word. De CTS pot werken prachtig met een mooi verloop. Ik weet nu wat ze met goede pots bedoelen. Zelfs een flinke overdrive word weer clean met het terug draaien van de volume pots. Ik geloof echt dat deze lijn gitaren een stuk beter zijn dan de vorige modellen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Heb ze vanuit google foto's gedeelt maar krijg het mobiel niet voorelkaar. Ga het nu ook niet verder proberen want mijn telefoon vliegt al bijna door de ruimte van frustratie. Gitaarnet word zo langzamerhand een mooi antiek stukje software en ik baal er steeds meer van dat de eigenaar geen aandacht besteed aan het forum maar het ook niet van de hand wil doen. Kutzooi
    .
    Account aanmaken in Tapatalk en dan kun je direct foto's vanaf jouw device op GN plaatsen.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Oke nieuwe poging

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Mooie gitaar man!

    Wel schandalig dat je de frets glad moest maken.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Dank je wel.
    Vind ik ook hoor, Epi adverteert dat de nieuwe lijn mooie afgeronde frets heeft maar dan de frets niet mooi afwerken.
    Maar ik ben al lang blij dat de frets gelijk zijn en de actie kan echt lekker laag.
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 29 januari 2021 om 07:30

  9. #19

    Standaard

    Oeh,mooi ding zeg!Enjoy!
    Zelf nog steeds erg gelukkig met m'n Epi Bullseye,nog een Koreaanse.Maar de Epi's die ik de laatste tijd in handen had...ik mocht willen dat ik op zulk spul had kunnen beginnen!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Dank.
    Ben er zelf ook erg blij mee, het is nog even wennen nadat ik nu al weer jaren op een strat speel. Wat ik nu zeg is niet bedoelt om te provoceren maar met al de goede specs en (bijna) foutloze afwerking ( natuurlijk waren de stroeve frets een minpunt maar dat was redelijk eenvoudig te verhelpen) zou ik niet weten waarom ik 3 keer zoveel uit zou geven aan een Gibson.
    De elementen bevallen me prima maar als ik die ooit nog zou upgraden met Gibson elementen dan nog is alles samen maar een fractie van de prijs van een Gibson.
    Ik zeg niet dat hij net zo goed is als een Gibson maar met grover stemmechanieken CTS elektronica de goede houtsoorten en keurige afwerking weet ik op de elementen na, niet goed wat nog het verschil is met een Gibson.

    Edit. zie nu dat in de specslijst die ik overgenomen heb van een site de elementen niet kloppen het moeten Alnico Classic PRO™ humbuckers zijn.
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 31 januari 2021 om 12:51

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top