Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Een beetje in het verlengde van dit topic: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...sstudio-hier!;)

    Ah nou ja, goed excuus om een fotootje te herposten.



    Macbook Pro, Presonus Audiobox USB, Mackie CR3 monitoren, Sennheiser HD25 koptelefoon, Two Notes Torpedo C.A.B. M, Two Notes Torpedo Captor op de foto is inmiddels een THD Hotplate en meestal gebruik ik Audacity voor het gemak. Echt serieuze opnames maak ik nooit. Alleen om wat ideetje vast te leggen zo nu en dan.
    Oei, dat gaat vast wel heel hard hè! Dat heb je met die grunge lui, heb ik me laten vertellen. Als het maar hard gaat!
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Een beetje in het verlengde van dit topic: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...sstudio-hier!;)

    Ah nou ja, goed excuus om een fotootje te herposten.
    Ja, ik zie dat het topic een beetje die kant op gaat.
    Dat was niet helemaal mijn bedoeling. Het ging mij meer om het soort "versterker" die je gebruikt: software, preamp + IR cabs of micen van echte versterker.

    Maar ik vind het helemaal niet erg, hoor, om jullie studio's ('mancave') in zijn geheel te zien.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Oei, dat gaat vast wel heel hard hè! Dat heb je met die grunge lui, heb ik me laten vertellen. Als het maar hard gaat!
    Maar thuis in ieder geval geen last van geluidsmannen en decibelmeters!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Boss GT-1000 via USB rechtstreeks de laptop in. Neem alles op en mix met Audacity en een Audio Technica ATH-M50x.

  5. #25

    Standaard

    Ik prik mijn gitaar eerst naar een di box (droog signaal) en de tru gaat naar een van mijn buizenbakkies. Hier hangt een torpedo captor aan. Samen met een ir in de computer neem ik een gekleurd signaal op.

    Mocht het versterker signaal niet naar mijn gading zijn, kan ik nog altijd mijn droge signaal door een ampsim gooien.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.648

    Standaard

    Van mijn amp naar een loadbox. De loadbox naar de interface en dan naar Logic. Simpel, maar zeer effectief.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Sinds mijn vorige post een aantal aanvullingen:
    - Gurus Double Decker 1959 preamp voor de plexi sounds
    - Two Notes Captor 8, lag eigenlijk niet in de bedoeling maar wat een verschil met de resistive load van mijn Laney IRT studio
    - Two Notes Cab M+
    - Ebs Retracer delay, was in de uitverkoop bij Thomann. Kan gebruikt als gewone delay maar heeft ook veel extra mogelijkheden die ik voor opnames wil gebruiken, meer de richting van sound design achtige dingen

    Nu proberen een poos geen GAS te ontwikkelen want het budget is aardig overschreden onderhand 😬

    Ik moet nog wat verzinnen qua handig plaatsen van de pedalen..

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Een dedicated pedalboard misschien?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Een dedicated pedalboard misschien?
    Hmm ja maar ik wil het eigenlijk op een hoogte hebben waarbij ik zo bij de knoppen kan. Heb al zitten puzzelen op een tray aan het bureaublad of een soort statief maar ben er nog niet uit..

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Hmm ja maar ik wil het eigenlijk op een hoogte hebben waarbij ik zo bij de knoppen kan. Heb al zitten puzzelen op een tray aan het bureaublad of een soort statief maar ben er nog niet uit..

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Met zoiets kom je al een heel eind, kan je in alle standen zetten en er een plank op maken voor je pedalen......

    https://www.bhphotovideo.com/c/produ...und_Stand.html

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top