Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 88
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Van de review site:

    ---

    We beluisteren als eerst de NRG-Y2 en Y3 netspanningskabels, in combinatie met onze Bryston BCD-3 cd-speler. Deze speler heeft een heel neutraal karakter en laat kabelverschillen direct horen. Uiteraard geven we de stroomkabels minimaal een week om lekker op klank te komen. Om te beginnen zet de NRG-Y een heel mooi geluidsbeeld neer in onze ruimte. Het podium loopt van muur tot muur en hierbij komen alle muzikale elementen heerlijk los van de luidsprekers. Het valt ons op dat vocalen, ten opzichte van onze eigen bekabeling, een fractie meer naar de achtergrond worden geplaatst, maar met meer energie en precisie worden weergegeven.

    ---

    Nadat deze stroomkabel een week de tijd heeft gekregen om "lekker op klank" te komen (?) is de stroomkabel kennelijk ook in staat om de mix van de muziek te veranderen. Vocalen naar de achtergrond te plaatsen. Fascinerend.
    Wat een heerlijke zelfbevlekking. Het is een (kleine) industrie die zichzelf in stand houdt met de enthousiaste hulp van de vakbladen.

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Van de review site:

    ---

    We beluisteren als eerst de NRG-Y2 en Y3 netspanningskabels, in combinatie met onze Bryston BCD-3 cd-speler. Deze speler heeft een heel neutraal karakter en laat kabelverschillen direct horen. Uiteraard geven we de stroomkabels minimaal een week om lekker op klank te komen. Om te beginnen zet de NRG-Y een heel mooi geluidsbeeld neer in onze ruimte. Het podium loopt van muur tot muur en hierbij komen alle muzikale elementen heerlijk los van de luidsprekers. Het valt ons op dat vocalen, ten opzichte van onze eigen bekabeling, een fractie meer naar de achtergrond worden geplaatst, maar met meer energie en precisie worden weergegeven.

    ---

    Nadat deze stroomkabel een week de tijd heeft gekregen om "lekker op klank" te komen (?) is de stroomkabel kennelijk ook in staat om de mix van de muziek te veranderen. Vocalen naar de achtergrond te plaatsen. Fascinerend.

    Zelden heb ik in zo weinig text zoveel onzin en tegelijk humor gelezen.


    Daar pis je toch van in je broek hoor.


    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  3. #53

    Standaard

    Eigenlijk klopt die inspeeltheorie wel.
    Na een week klinkt t al beter.
    Benieuwd of ze ook het verschil tussen een kabel uit 59 of 58 kunnen horen?
    Het zit m gewoon in de groene tape.
    Ik blijf het zeggen hoor.

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Zou een stroomkabel van cloth wire ook meer vintage klinken?

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Na hier een nachtje over geslapen te hebben ben ik van mening dat we dit onderwerp tot de officiele ziekte AUDIOFILIETUS kunnen benoemen

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Krijgt R0 toch ineens een andere betekenis...
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Mensen.... het placebo-effect is wetenschappelijk steeds breder geaccepteerd. Er is zelfs een jaarlijks placebo-congres.

    Beweringen als bovenstaand zijn in klinische onderzoek-settings (dubbel blind onderzoek) toch prima te verifieren of te valsificeren?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Mensen.... het placebo-effect is wetenschappelijk steeds breder geaccepteerd. Er is zelfs een jaarlijks placebo-congres.

    Beweringen als bovenstaand zijn in klinische onderzoek-settings (dubbel blind onderzoek) toch prima te verifieren of te valsificeren?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    Een jaarlijks placebo-congres?
    Er is dus een groep mensen die dus denkt dat ze op een congres zijn?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Een jaarlijks placebo-congres?
    Er is dus een groep mensen die dus denkt dat ze op een congres zijn?
    Ja, blijkt buitengewoon heilzaam.

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Die stroomkabels man. Eigenlijk nog spotgoedkoop. Je zou eens bij de link kabeltjes moeten kijken. 15000 euro is niks, en dat voor een tulpsnoertje. Gelukkig zijn de afmetingen niet extreem zoals je zou verwachten voor 15k. Vrouwvriendelijk noemen ze het dan. Ik ik maar denken dat het DIK moet zijn in vrouwenland. Er is dus nog hoop voor mij


    [citaat]
    De ruimtelijkheid, ultieme definitie in het laag en zijdezacht hoog zijn de meest kenmerkende eigenschappen. Dat deze kabels vrouwvriendelijk gezien worden (slechts enkele millimeters dik) is zeker geen toeval. De president van dit Nederlands merk is namelijk Gabi Rijnveld, de vrouw van Edwin Rijnveld....de eigenaar van dat ander prachtig Nederlands kabelmerk, Siltech!
    [/citaat]

    Voor meer info > https://www.audiofile.nl/merken/crystal-cable
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top