Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 88 van 88
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Kan wel mooi zijn maar die dingen gaan altijd in elkaar klitten en blijven overal achter hangen en nemen zelf het hele inventaris mee. Nee dank je.
    Nope. Ik gebruik al jaren de bekende "White Coily Cables" van Bulletcable en die werken perfect. Vorig jaar een krulkabel van Ernie Ball gekocht en dat was inderdaad een drama. Hij veerde niet terug en dan krijg je inderdaad een kluwe draad en blijf je overal hangen.

  2. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Ik weet niet of draadloos systeem een oplossing is voor een "thuis speler"..... Ga nooit meer een podium zien als muzikant!
    Thuis is m'n ervaring vrij beperkt maar ik denk dat ik de meeste plezier van m'n draadloze set heb gehad in het repetitiehok. Juist op de plekken waar je met teveel mensen in een kleine ruimte zit is draadloos ideaal. Ondanks dat je niet vaak verder dan een meter van je versterke komt.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Thuis is m'n ervaring vrij beperkt maar ik denk dat ik de meeste plezier van m'n draadloze set heb gehad in het repetitiehok. Juist op de plekken waar je met teveel mensen in een kleine ruimte zit is draadloos ideaal. Ondanks dat je niet vaak verder dan een meter van je versterke komt.
    Ik speel (vooralsnog) alleen (en alléén)maar thuis op m’n Yamaha THD. Draadloos, helemaal niet nodig, maar ik blijf nooit meer met ’n snoer haken, ik struikel zelf niet, en ik kan de gitaar zo 29 meter verderop zetten, heerlijk.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Brian May speelt of speelde ook altijd met een heel lang krulsnoer vanwege de sound.
    krulsnoer was toch een hoog killer?
    AHH, daarom het gebruik van een treble booster, nu snap ik het ;-)

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    krulsnoer was toch een hoog killer?
    AHH, daarom het gebruik van een treble booster, nu snap ik het ;-)
    De oude misschien. Bij de Bulletcable heb ik daar geen last van.
    Ik vind het live veel lekkerder dan een gewone kabel, zeker als je niet zo statisch op het podium staat.

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    De oude misschien. Bij de Bulletcable heb ik daar geen last van.
    Ik vind het live veel lekkerder dan een gewone kabel, zeker als je niet zo statisch op het podium staat.
    Bungy Jump kabel?

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Jij wel Mark, jij wel......

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Wel apart hoor, zo’n verticale CD-speler...

    Maar zelf heb ik al acht jaar een CD-speler en versterker van Rotel, en een Sonos-ding om te streamen, een een setje speakers van Bowers & Wilkins (3-weg + subwoofer), waar ik nog steeds erg blij mee ben.
    Platenspul allemaal weggedaan.
    Deze jongen heeft nog redelijk wat vinyl liggen, bijna 15 jaar niet kunnen draaien dus recent toch maar een 'vintage' platenspeler aangeschafd, Technics SL1401; periode-correct voor m'n Marantz-zolderkamer setje uit '78 (uitzondering is een CD6002, maar die past er uiterlijk weer wél bij).
    M'n hifi beneden is bovengemiddeld goed, maar niet esotherisch. Squeezebox Touch, Marantz CD6004, Rega Brio-R, set Focal 816W's.
    Interlinks zijn Atlas Equator MKII's, welke ik 2e hands (dús "inspelen" is al gedaan! ) aangeschafd heb. Speakerkabel: Kimber 4VS. Bewust geen zilverkabel (icm happy-de-pappy-in-your-face Focals).
    En alle stock stroomkabels. Het zal wel.

    Bij gitaarkabel kijk ik naar 3 dingen:

    -degelijkheid
    -lage capaciteit
    -flexibiliteit

    Ik koop Sommer Spirit XXL (of Klotz LaGrange, wel stugger) de m bij onze Oosterburen,soldeer er zelf een paar goeie Neutriks aan en heb er geen omkijken meer naar.
    Als je meer dan zeg 50 euro aan een 6m gitaarkabel wil uitgeven, heb ik nog wat Tube-IC pasta voor je in de aanbieding; 14,99 voor 2ml!
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top