Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 121

Threaded View

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Hoe zou dat toch komen?


    Pzies. Heb in mijn leven slechts één keer gehad dat een techneut ongevraagd reverb aan mijn geluid toevoegde (en dat er na een boze blik van mij ook weer afhaalde); voor de rest er altijd in goed overleg uitgekomen.
    Ik stel me altijd keurig voor, overleg van tevoren en zo. Heb geen rare wensen ook. Dus ik zou idd niet weten hoe dat komt 😅

    Moet wel zeggen dat problemen met name in het circuit van kleine clubs en kroegen optreden. Bij grotere gelegenheden gaat het vaak wel goed. Jammer dat ik kleine zaaltjes veel leuker vind.

    Kan me ook voorstellen dat het bij KW gemakkelijker gaat omdat hij meer in de blues-hoek zit. Met heavy muziek ligt het toch wat anders. Er waren ook een paar "heavy" karaoke bands die zachtjes speelden maar dan komt het toch over als een popbandje dat bijvoorbeeld Metallica doet. En dat doet het voor mij in ieder geval niet. En voor ons publiek trouwens ook niet. Ach, ik zal wel oud worden.
    Laatst gewijzigd door Rinze; 20 januari 2021 om 10:43
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top