Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 15 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 147
  1. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smeigel_12000 Bekijk bericht
    https://www.mcb.eu/nl/rvs/rvs-buizen...ickness:1.0+mm

    Lijkt een standaard buizenmaat te zijn voor zowel rvs als staal, dus ik zou inderdaad ergens een buisje op de kop tikken en op maat zagen.
    Ik heb hem gister al bij de praxis opgehaald. Kostte echt bijna niets.

    Ben nu bezig met het vullen van de voorgeboorde gaatjes in de body en de hals. Veel van de gaatjes in de body passen echt net niet met de nieuwe hardware. Hopen dat het allemaal houdt, toch zeker in de brug. Een hoop gaatjes moet ik er strak naast of zelfs half overheen boren.
    Voor de meegeleverde tuners zijn ook kleine gaatjes voorgeboord, die zijn onnodig met de tuners die ik erop wil zetten. Weg ermee.

    Daarna opnieuw schuren. Ook daar blijkt mijn onervarenheid. Dat moet echt secuurder. Hopen dat ik daarna niet opnieuw hoef te torchen, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    Gewoon lekker prutsen en er energie uithalen dat je hem zelf in elkaar heb gezet. Ik moet nog verder met de mijne maar kan er op dit moment even geen puf voor vinden.
    Zit al maanden op zolder en ben blij dat ik een paar uurtjes beneden kan vertoeven. Ook spelen is op dit moment ruk en lukt het mij niet. Dit soort topics geven mij wel weer wat licht in de tunnel en ga " puf" zoeken om mijn Telecaster af te maken, Succes met je verder afbouw en blijft lekker hier posten!

  3. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superjohn Bekijk bericht
    Gewoon lekker prutsen en er energie uithalen dat je hem zelf in elkaar heb gezet. Ik moet nog verder met de mijne maar kan er op dit moment even geen puf voor vinden.
    Zit al maanden op zolder en ben blij dat ik een paar uurtjes beneden kan vertoeven. Ook spelen is op dit moment ruk en lukt het mij niet. Dit soort topics geven mij wel weer wat licht in de tunnel en ga " puf" zoeken om mijn Telecaster af te maken, Succes met je verder afbouw en blijft lekker hier posten!
    Het scheelt dat het maar een kit is, dus veel meer dan in elkaar schroeven is het niet

    Wat voor project ben jij mee bezig? Ik zag zo snel geen topic hier geloof ik.

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Effe off topic: ben nieuwsgierig, is het vannacht nou heel laat geworden, of was je vanochtend onwijs vroeg?
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #85

    Standaard

    Haha

    Nou, door omstandigheden lag mijn zoontje van 3 tussen ons in in bed. En na een halve nacht in m'n rug en buik getrapt te zijn vond ik het wel welletjes en ben ik maar in zijn bed gaan liggen. Helaas de slaap niet meer kunnen vatten. Dus dan maar aan het werk!

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie Bekijk bericht
    Het scheelt dat het maar een kit is, dus veel meer dan in elkaar schroeven is het niet

    Wat voor project ben jij mee bezig? Ik zag zo snel geen topic hier geloof ik.
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ter-assemblage

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie Bekijk bericht
    Haha

    Nou, door omstandigheden lag mijn zoontje van 3 tussen ons in in bed. En na een halve nacht in m'n rug en buik getrapt te zijn vond ik het wel welletjes en ben ik maar in zijn bed gaan liggen. Helaas de slaap niet meer kunnen vatten. Dus dan maar aan het werk!
    Oh, da’s even wat minder...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  8. #88

    Standaard



    Even een mock-up gemaakt met de nieuwe slagplaat.

  9. #89
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie Bekijk bericht


    Even een mock-up gemaakt met de nieuwe slagplaat.
    Ik zie geen foto ... ?

  10. #90

    Standaard

    Vreemd.. ik heb het ook nog even in een incognito venster geprobeerd en daar zie ik ze ook.

    Nog meer mensen waarbij het niet werkt?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top