Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FransT Bekijk bericht
    @Fobo
    Ik heb op youtube ook eens wat van hem gezien, dat was met zo’n Roland gitaar model ‘herenfiets’ (G707?) met zo’n stang.
    Als in nog in een band zou spelen, of had gedacht dat ik dat ooit nog zou gaan doen, zou ik zelf nooit voor zo’n synth. gekozen hebben maar toch voor een eenvoudig effectenplankje.
    Maar om thuis mee bezig te zijn… ideaal.
    Je moet het ook effe terug in de tijd zien: met een so called ‘eenvoudige effectplankje’ kon je nog geen fractie realiseren van de Roland gitaarsynthesizer in z’n mars had. Het was echt een ‘gewone' veelknoppige synthesizer met allerlei envelope filters en andere narigheid. Van presets had nog niemand gehoord, dus alle geluiden moest je zelf bedenken en programmeren.
    Was inderdaad de G707, met een voor een Gibson-adept veel te smalle hals. Begrijp nog steeds niet hoe Akkerman er met die grote handen van ‘m nog fatsoenlijk op kon spelen.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  2. #12

    Standaard

    Ik had die gitaar nog nooit gezien, maar het lijkt wel een beugelzaag met een waterhoofd

  3. #13

    Standaard

    Verdomd goed in elkaar gezet.
    Van mij mag je best vaker posten!
    Dit soort werk bedoel ik dan.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #14

    Standaard

    Bedankt voor het compliment Gus!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top