Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Mooer ge100 ervaringen

    Hoi lui,

    ik heb als beginnend gitarist een Mooer ge100 onder de boom gehad. Heel blij mee natuurlijk, maar na wat youtube filmpjes en de handleiding snap ik er nog geen biet van .

    Ik dacht dat ik gewoon de beschikking zou krijgen over een hele lading effecten die ik aan en uit kan zetten, maar ik lijk alleen van preset naar preset te kunnen gaan. Van patch 1 naar patch 2 etc. Heeft iemand ervaring met dat apparaat die me er meer over kan vertellen?

    Wat ik eigenlijk wil is bv met een liedje meespelen met bv een clean intro en dan makkelijk een distortion of een combinatie van effecten in 1x aantrappen.

  2. #2

    Standaard

    Geen gebruiksaanwijzing? Dan kun je altijd nog zoeken naar demo's op Youtube. Bijvoorbeeld deze:



    Vanaf 2:50 legt hij uit hoe je eigen presets maakt.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #3

    Standaard

    thanks, ga ik kijken. al stuk of wat filmpjes gezien maar die laten vooral de al aanwezige presets horen. ik ben er al iets verder mee intussen. de gebruiksaanwijzing is heel summier.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Bij dit soort multi-fx heeft een aantal knoppen een meervoudige functie. Zie de mode knop linksboven waarmee je door amps en effecten kunt scrollen. Met de twee tapbuttons kun je presets of gebruikerspatches selecteren. Je kunt dus ook zelf geluiden maken en opslaan, in de volgorde die jij wilt. En zo van de ene naar de andere eigen patch tappen. In het maken van een eigen patch zul je je een beetje moeten verdiepen. De handleiding is idd niet zo heel uitgebreid.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top