Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Beste wensen, ook van Flappie, en met tab

    There's no budget like low budget...

    https://www.youtube.com/watch?v=0-Vuu-JOX8M

    Los van het feit dat ik last minute toch nog een ander nummer uitkoos (om precies te zijn, de 22ste) dat ik nog nooit gespeeld had, wil de videosoftware ook niet. En mijn poging tot green screen achtergrond werd een green scream gebeuren... Nadat de footage uit de woonkamer afviel wegens veel te korrelig door weinig licht, en het kerstpak mij niet op mijn voordeligst deed uitkomen. Kortom, het is, heel toepasselijk dit jaar, niet helemaal wat ik ervan gehoopt had...

    Maar wel met tab, als ik het in twee dagen, from scratch, met video, en tab, kan, kunnen jullie het misschien tweede kerstdag ook spelen.

    This years seasonal greetings... pretty much like pretty much the entire year, not exactly what I hoped to get. I only became aware of the Todd Rundgren version a couple of weeks ago. A current reworking of the tune in the light of recent events ultimately prompted this selection, all but two days ago. And I never played it before. As far as I can tell right now, the only guitar arrangement of the tune so far, simplicity had to be key. Tab included, maybe not entirely beginner material, not too difficult either. Standard tuning. Anyways, happy healthy holidays, and best wishes for 2021 to all!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Leuk/knap gedaan Harald, kennelijk ‘zo eventjes uit de losse mouw’!
    Ik wens je gezellige feestdagen en een gezond 2021
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #3

    Standaard

    Hij's leuk

    Fijne dagen !

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    O, maar die had je ook wel kunnen zingen Youp schaamt zich ook niet voor zijn stem

    Fijne dagen & beste wensen voor 2021!
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #5

    Standaard

    Thanks! @Plant "carefull what you wish for"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top