Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 115
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Een joubuis filmpje zegt eigenlijk geen reet over het uiteindelijke product. Ik heb een mooer ge 200 waar ik erg tevreden over ben. Maar pas nadat ik zelf patches ging instellen. Al die presets zijn totaal over de top en ik begrijp dat bijna alle apparaten daar last van hebben.

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Een joubuis filmpje zegt eigenlijk geen reet over het uiteindelijke product. Ik heb een mooer ge 200 waar ik erg tevreden over ben. Maar pas nadat ik zelf patches ging instellen. Al die presets zijn totaal over de top en ik begrijp dat bijna alle apparaten daar last van hebben.
    Klopt helemaal! Die presets op de GE300 zijn in het algemeen 3 x niks. Maar als je eenmaal een goede basis hebt weten te creëren dan kun je erg mooie sounds maken! Ik neem aan dat de 200 niet zo heel veel verschilt van de 300.

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Een joubuis filmpje zegt eigenlijk geen reet over het uiteindelijke product.
    Het zegt in ieder geval dat het goed kan klinken in de juiste handen. In ieder geval de vorige twee filmpjes laten dat horen. Nu weten die mannen overal wel een goede sound uit te krijgen, aangezien ze zoveel gear hebben gehad en getest en dat waarschijnlijk gratis krijgen. Dus dat geeft mogelijk een vertekend beeld en weinig kritische noten....

    Mij lijkt het in ieder geval een tof apparaat en een geduchte concurrent voor de de Axe Fx.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  4. #64

    Standaard

    Andere Youtube-gitarist Rhett Shull zegt: geweldig product, ik koop hem, de modeling klinkt beter dan die van Kemper maar de FX zijn nog niet op het niveau van Helix, Kemper of Axe FX. Hij verwacht dat dat nog zal verbeteren met toekomstige updates

    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    Andere Youtube-gitarist Rhett Shull zegt: geweldig product, ik koop hem, de modeling klinkt beter dan die van Kemper maar de FX zijn nog niet op het niveau van Helix, Kemper of Axe FX. Hij verwacht dat dat nog zal verbeteren met toekomstige updates

    Goede review! Wat objectiever en kritischer dan die vorige twee filmpjes en dat is een goede zaak. Niet alleen maar hosanna.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Die neem ik ook een stuk serieuzer.

  7. #67

    Standaard

    Dat zei m'n vrouw gisteren ook
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Vrouwen willen graag serieus genomen worden.

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Vergelijking van Capture vs Profiling door Rabea


  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Zijn geen grote verschillen. De Kemper klinkt wat meer boomy bij de high gain. Maar dat zou je er met wat EQ makkelijk uit kunnen draaien. Het is ook wel een beetje nerdy al die modeller vergelijkingen. Uiteindelijk gaat het er toch om dat je sound goed klinkt en op welke versterker het dan lijkt en of het 100% accuraat is boeit mij dan wat minder. Als het maar een inspirerende sound is die goed bij de rest van de muziek past.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top