Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 115
  1. #31

    Standaard

    waarom denk je dat hij niet feesttentproof is? Vanwege het touch screen?
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    waarom denk je dat hij niet feesttentproof is? Vanwege het touch screen?
    Nee, daar ben ik het minst bezorgd om. Sowieso bovenkant super-feesttent-proof: nauwelijks knoppen, footswitches als encoders, perfect. Alleen aan beide zijkanten behoorlijke openingen voor koeling. Paar spetters vloeistof die, zo lijkt het, rechtstreeks op de print terecht kunnen komen.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Nee, daar ben ik het minst bezorgd om. Sowieso bovenkant super-feesttent-proof: nauwelijks knoppen, footswitches als encoders, perfect. Alleen aan beide zijkanten behoorlijke openingen voor koeling. Paar spetters vloeistof die, zo lijkt het, rechtstreeks op de print terecht kunnen komen.
    Ik denk dat dat wel meevalt, daar zal best over nagedacht zijn, anders spatschermpje ervoor....
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    daar zal best over nagedacht zijn
    Daar zou ik niet automatisch vanuit gaan

  5. #35

    Standaard

    Mijn podiummateriaal is een GT1000 van Boss.
    Via nog wat randapparatuur in rack rechtstreeks PA binnen. Geen versterker meer.
    Dat werkt uitstekend. Wel goede monitoring nodig. We zijn een coverband wel zonder drum.
    Ik heb vaste banken geprogrammeerd voor die diverse gitaren. Typisch voor stratocaster...typisch humbuckergitaren..typisch voor mijn Godin semi akoustisch. En dan heb ik de banken speciaal voor enkele covernummers die we spelen.
    Ik vind de GT1000 de max. Programmeerbaar met PC. Vroeger had ik de ME80 van Boss maar de GT1000 is 25 stappen vooruit.
    Voor de twijfelaars...echt een aanradertje..
    Laatst gewijzigd door RoryVDW; 26 december 2020 om 13:25

  6. #36

    Standaard

    Nou, mocht het iets nieuws zijn, dan ziet het er in ieder geval al wel verzorgd uit. Maar ik ben ook nog steeds blij met mijn AX8 die prima klinkt en ook redelijk robuust is gebleken.

    De winst zal hopelijk zitten in een verbeterde feel en de eigenschap om m.b.v. AI machine learning technologie een sound na te maken van afzonderlijke componenten incl. behoud van alle nunances. Mijn AX8 past waarschijnlijk mathematische modeling toe van de afzonderlijke componenten. Hoe een Kemper dat doet is het geheim van de bakker ;-)

    Wat mij wel verbaast is dat deze unit van AI gebruik maakt (althans dat claimt de fabrikant) terwijl ze bij hun software plugins die ook best goed zijn, het woord nog nooit genoemd hebben...

    Ik had namelijk verwacht dat ze hun bestaande plugins in een fancy hardware kastje beschikbaar hadden gemaakt. Kennelijk is er in de tussentijd een strategie wijziging geweest en hebben ze een blik vol PHD studenten in AI aangenomen??
    Laatst gewijzigd door tnijland; 30 december 2020 om 17:56

  7. #37
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Ai komt van de afdeling marketing. Bij gitaarketen komt geen onderdeel voor waar ai een rol kan spelen.

    Sent from my SM-G975F using Tapatalk
    Vriendelijke groet,

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.360

    Standaard

    Is dat wel zo?Stel je wil een versterker modelen.Je hebt dan eerst basisgegevens nodig.Als je dit geluid toevoert,komt dat geluid eruit.
    Vervolgens laat je er een rekenmodel op los(ai)om te bepalen wat eruit moet komen,bij een andere input.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Maar alleen een rekenmodel is nog geen AI toch? Kenmerk van een AI is dat het zelflerend is. Dan zou ik op z'n minst verwachten dat het bijvoorbeeld ook de akoestiek van de omgeving erbij zou betrekken.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.360

    Standaard

    Zelf-lerend klinkt leuk en is het ook maar vergeet niet dit er toch echt ingeprogrameerd zal moeten worden.
    Daarna kan hij ,omdat heel goed kan rekenen,allerlei aanpassingen aan het geluid maken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top