Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard Frosty Endeavors (Ambient)

    Een ambient trackje in winterse sferen gemaakt.

    https://soundcloud.com/user-957288547/frosty-endeavors

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Hier hou ik wel van. Klinkt lekker!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #3

    Standaard

    Het grappige van deze rubriek vind ik dat je gewoon rustig luistert naar muziek waar je normaal niet voor zou stoppen.
    Niet helemaal mijn kop thee (zoals je al hebt begrepen) maar volgens mij zit het ook qua opbouw goed in elkaar.
    Leuk dat je m hebt gepost.
    Vriendelijke groet, GuS
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4

    Standaard

    Haha ja, elektronische muziek posten op een gitaarforum is wellicht ook niet het meest handige, maar ach. Ik hou van gitaren, maar ook van elektronisch, dus waarom anderen niet ook?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Weer verwijderd ?
    Beetje geduld hebben...?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Pakt de sfeer wel.
    Vind de geluidscollage te gek en erg winters.
    Progressie/muzikale stuk wel oké maar ik merk dat ik gevoelsmatig zit te wachten op een fris pianoriedeltje ofzo.
    Komt wat duidelijk uit de sequencer.
    Ligt verder aan mij want binnen het genre is dat wellicht meer ongebruikelijk.
    Goed bezig !

  7. #7

    Standaard

    Ik snap je wel, want ik luister em nu na een aantal dagen zelf weer en ik zit ook op een gegeven moment te denken van, nu zal er nog wel iets nieuws komen. En dan komt er eigenlijk niets nieuws meer. Het lastigste vind ik om melodie lijnen te verzinnen, vooral ook omdat ik nog nauwelijks keyboard kan spelen.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Ik snap je wel, want ik luister em nu na een aantal dagen zelf weer en ik zit ook op een gegeven moment te denken van, nu zal er nog wel iets nieuws komen. En dan komt er eigenlijk niets nieuws meer. Het lastigste vind ik om melodie lijnen te verzinnen, vooral ook omdat ik nog nauwelijks keyboard kan spelen.
    Waarschijnlijk is het niet als zodanig bedoeld, maar het zou ook gebruikt kunnen worden als ondersteuning van bijvoorbeeld een film- of fotoreportage, of iets anders beeldends. In die zin zou het niet eens noodzakelijk zijn om er een melodielijn bij te bedenken en heeft het in de huidige vorm al ‘functie' genoeg.
    Laatst gewijzigd door Fobo; 15 december 2020 om 12:33
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Waarschijnlijk is het niet als zodanig bedoeld, maar het zou ook gebruikt kunnen worden als ondersteuning van bijvoorbeeld een film- of fotoreportage, of iets anders beeldends. In die zin zou het niet eens noodzakelijk zijn om er een melodielijn bij te bedenken en heeft het in de huidige vorm al ‘functie' genoeg.
    Ik hou juist altijd wel van dat filmscore achtige in tracks. Ambient is vaak inderdaad goed geschikt voor ondersteuning van beelden. Stiekem lijkt me dat ook heel tof. Muziek en foley doen voor filmpjes.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Ik hou juist altijd wel van dat filmscore achtige in tracks. Ambient is vaak inderdaad goed geschikt voor ondersteuning van beelden. Stiekem lijkt me dat ook heel tof. Muziek en foley doen voor filmpjes.
    Eerste stap gezet, dus...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top