Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Poor man's Chet is dan weer leuk gevonden (naast Howtje dan), ik ben meer van de alternate thumb en ik zag dat dit nummer daar niet aan deed, waardoor het voor mij dan al gelijk afvalt afgezien dat het me veel te veel gedoe is dus mijn applausje voor jou is ook deels real trooper kwa doorzetten.

    Dat viel mij ook trouwens ook op bij jouw versie van MfaD, dat die itt die van Howe zich wel hield aan een interne klok, ik worstel daar altijd een beetje mee... follow clock or follow man.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 25 november 2020 om 16:11
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    WOW !!
    Voor het spel en voor de geheugensessie.

  3. #13

    Standaard

    Briljant weer.
    En extra knap, omdat - in mijn oren - het experimentele van Yes ook hier erg duidelijk is.
    Des te moeilijker om het te spelen, lijkt mij.
    Maar jij bewijst dat het kan.... bravo !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #14

    Standaard

    Dank je! Geheugensessie... begin langzaam aan wat consequenter dingen uit te schrijven die ik bedenk of uitzoek. Juist omdat ik soms eigen nummers moet gaan uitzoeken adhv oudere opnames.

    De grote lijnen hier vallen trouwens wel mee, maar om al die riedeltjes precies te kopieren, duurt wel even voordat dat erin zit. Moet je idd. wel maar net zin in hebben. Deze zijn dan wel nog redelijk sterk. Er is een film op youtube van een solooptreden van hem in Montreux. Bij andere stukken zijn ze een stuk meer cliché, en eigenlijk ook minder goed passend in het nummer. Op één of andere manier deed hij het bij Clap precies goed. Is in de latere live uitvoeringen ook nauwelijks veranderd, muv het eindje dat anders is dan op de Yes Album.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top