Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 123

Discussie: Getting starten

  1. #71

    Standaard

    de foto's van de binnenkant en technische info kan ik helaas niet zoveel mee. Wel moet ik zeggen dat ik toch behoorlijk richting die zombie (xl 2) neig inmiddels!

  2. #72

    Standaard

    Je ken natuurlijk ook een bugerra g5 scoren(= blackstar ht5)maaja das een "full "tube amp en die klinken volgens de " kenners" op laag volume voor geen meter

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Je ken natuurlijk ook een bugerra g5 scoren(= blackstar ht5)maaja das een "full "tube amp en die klinken volgens de " kenners" op laag volume voor geen meter
    Die klinken prima op laag volume want daar zijn ze voor ontwerpen, heb hem ook gehad maar 5 watt is nog steeds erg hard voor thuis. Heb nu een ht1 top die beter bij de avonduren past. Je koopt ze gebruikt voor zon 100€ op mp. En je kan er zeker eennpotje metal op slaapkamer volume mee spelen.

    Overigens zijn die blackstar ht pedalen met een buis erin ook leuke opties. Zijn preamps in pedaalvorm. Kan je volgens mij ook wel in ern baskast prikken.

  4. #74

  5. #75

    Standaard

    Bugura kun je schakelen naar 1 en half watt
    Maar 5 watt buizen zacht klink echt niet kutter dan 20 watt transisroren op het zelfde volume

    Btw heb ook die blackstar ht dual
    1 kanaal naar de kl
    Schijnt dat een hele batch van die dingen niet zo zorgvuldig inelkaar is gesoldeerd

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Toch niet over de PC spelen?

  7. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Toch niet over de PC spelen?
    die is niet snel genoeg. te veel latency

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Koop een Mac.

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.792

    Standaard

    Heeft ie inmiddels al een Harley Benton?

  10. #80

    Standaard

    Je kan ook die harley benton tube 5 kopen. Die heb ik voor 98 euro als b stock en best een heel leuke versterker.
    Op de 1 watt stand klinkt ie wel harder dat de blackstar ht1 heb ik het idee, maargoed, hij hoeft niet voluit.
    Geen metal amp, wel een celestion speaker en dat klinkt natuurlijk interessanter dan een eigen merk ding en buizen, ook interessant . Pedaal ervoor en hoppa.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top