Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 121 t/m 123 van 123

Discussie: Getting starten

  1. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    gefeliciteerd.
    je gelukkig niet gek laten praten en je eigen weg gekozen.
    zelf, vanwege mijn toenmalige partner die een gehoorafwijking had, jaren via een digitech GNX multieffect met een kabeltje naar de stereo en vanuit de digitech een hoofdtelefoon toch kunnen (mee)spelen.
    (en ik moet zeggen, op die manier klinkt het vaak echt wel geweldig wat je met een echte speaker niet krijgt, alleen wapperen je broekspijpen dan niet ;-) )
    Het basversterkertje is een 100watt met 15" speaker. op zich zou dat moeten lukken wat wapperen betreft. Heb btw ook een audio interface met monitoren, dus opties genoeg!

  2. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Mooie Sandberg
    Thanks, is een customshop met Nordstrand Bigsplits, acg filterpreamp, mahonie body, quilted maple top en flame maple hals 🤓🤓🤓. Volgens mij doet Sandberg dat nu niet meer. Het is dus een Jazz op steroids met wat alembic/wall vibes. Achteraf spijt van dat ik niet voor humbuckers ben gegaan weliswaar.

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door André_84 Bekijk bericht
    NOg een plaatje van t geheel. Had m al eerder toegevoegd, maar verkeerde url gebruikt :')

    Dat effect pedaal ziet er uit alsof je er ook mee kunt pinnen, zo'n draagbare

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top