Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 85 van 85
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Volgens mij had je die floral ook in blauwe tinten met een maple toets. Mooie plank was dat.
    Yep, maar die kwam wat later. Het begon met knalgeel, pink, groen en zwart. En de opgesmukte 77 FP.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Volgens mij had je die floral ook in blauwe tinten met een maple toets. Mooie plank was dat.
    Was ie er ook zonder dan? Ik vind m met maple iig echt enorm mooi. Ik vind die blauwe JEM77P-BFP (blauwe bloemen, maple toets) eigenlijk de mooiste JEM/Universe eigenlijk. Zelfs nog mooier dan die multicolor. Maar ik vind die ene met al die felle swirls ook echt enorm mooi.

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Volgens mij niet maar ik doelde op de tegenstelling met de roze floral versie welke volgens mij alleen met rosewood toets is gemaakt.

    Als ze die blauwe zouden maken zonder dat handvat erin zou ik serieus overwegen deze aan te schaffen.

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    in een vrij donkere periode van mijn leven heb ik een washburn A20 die er ongeveer zo als deze uitzag met kracht tegen de schoorsteenmantel geslagen.
    die van mij was trouwens met een tremolo brug



    de kwaliteit was duidelijk, niks mis met de hals maar een scheur in lengte over de body via de bovenste potmetergaten richting de hals.
    overal blazen van beschadigde lak en de start van mijn toen nieuwe hobby.
    opknappen van 'lijken' zoals ze dat toen bij dacapo in Leek noemden.

    voor mij de mooiste vorm van een explorer.

    weet niet of hij er nog is, helemaal geschuurd, body doorgebroken en weer gelijmd en naturel afgewerkt.
    door iemand gekocht die linkshandig was dus verwacht dat hij nog veel meer verbouwt is.

    maar goed, weg is pech

  5. #85

    Standaard

    Van alle 88 gitaren die ik gehad heb deze 3:
    - Mijn eerste Malmsteen strat met Dimarzio pickups
    - Esp Alexi Laiho Signature. God van alle ESP's was dit een goeie gitaar. wat een bouwkwaliteit!!
    - Gibson Les Paul Custom 1987 (met EMG 57-66 gold pickups)



    Laatst gewijzigd door YannickH; 27 november 2020 om 16:25
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top