Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 85
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    De Jems waren niet goedkoop maar ook geen superraar bedrag voor zo'n gitaar,
    ik herinner me, 1987, een review van de Jem Loch Ness in Music Maker, samen met een Jackson van dezelfde prijs, 1999 gulden
    die Loch Ness doet nou.. wat?... 5000 euro?
    Die Jackson 600.

    Probeer daar maar eens tegenaan te investeren met je PRS privat stock dinges.
    Die Jem 77 FP kostte toen (eerste serie) 3500 gulden, als ik me goed herinner. Dat was in die tijd en zeker voor mij een vermogen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Die Jem 77 FP kostte toen (eerste serie) 3500 gulden, als ik me goed herinner. Dat was in die tijd en zeker voor mij een vermogen.
    toch lijkt me een waardevermeerdering van <€1600 naar <€5000 best goed te noemen.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Heerlijk als je zo kunt rekenen. Een LP standard kostte 275 USD in 1959.

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Die Jem 77 FP kostte toen (eerste serie) 3500 gulden, als ik me goed herinner. Dat was in die tijd en zeker voor mij een vermogen.
    De eerste serie was de 777 in fluor groen, geel en roze en rond de 2000 gulden.
    Was een hoop geld voor een Japanse gitaar. Het land dat alles namaakte.
    Dat er veel Amerikaanse arbeid in zat, who knew, who cared.
    Een jaar later kwam de bloementjes behang of liever, gordijnstof uit Steve zijn woonkamer.
    Geen idee wat die nieuw kostte maar wel duurder dan die fluor serie want papier is bewerkelijker dan een likje verf.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.199

    Standaard

    Ik baal nog wel eens dat ik zo’n JEM FP van 1400 euro heb laten lopen. Maar dat topic hebben er nog niet geloof ik...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Schijnen toch behoorlijk lekker te spelen

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik baal nog wel eens dat ik zo’n JEM FP van 1400 euro heb laten lopen. Maar dat topic hebben er nog niet geloof ik...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik heb in 1990 een donkerrode Jem en een Les Paul Custom van ieder 1400 tweedehands laten lopen en voor datzelfde bedrag een Charvel model 4 gekocht waar ik twaalf jaar later nog 400 euro voor terug kreeg.

    😭
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    De eerste serie was de 777 in fluor groen, geel en roze en rond de 2000 gulden.
    Was een hoop geld voor een Japanse gitaar. Het land dat alles namaakte.
    Dat er veel Amerikaanse arbeid in zat, who knew, who cared.
    Een jaar later kwam de bloementjes behang of liever, gordijnstof uit Steve zijn woonkamer.
    Geen idee wat die nieuw kostte maar wel duurder dan die fluor serie want papier is bewerkelijker dan een likje verf.
    Die dus. Met de pink covers and knobs, tree of life, monkey grip en een reep of drie van die lelijke gordijnen (vond ik later). Wel super afgewerkt.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.286

    Standaard

    Volgens mij had je die floral ook in blauwe tinten met een maple toets. Mooie plank was dat.

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    De Artcores, die hollowbody jazzbakken, kosten echt weinig voor de hoeveelheid gitaar die je krijgt. Allemaal strak afgewerkt ook, goed in de lak en fretwerk netjes. Prima gitaren, al helemaal als je ziet dat ze rond de €400 nieuw kosten. Hoe kunnen ze het ervoor maken...
    Dit. Ik heb een AFS-75T, 1 van mijn fijnste, lekkerste en best afgewerkte gitaren. Maar Pepe zou ‘em weer snel aan de muur terug hangen. Een Blazer Custom gehad. Uitstekende gitaar.
    Ook een RG en S serie gehad. Beide verschrikkelijke levenloze kutgitaren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top