Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 86
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Exact wat ik bedoel. Maar als er ééntje begint met zulke prijzen, dan volgt de rest ook en voor je het weet zijn al die prijzen kompleet van de pot gerukt.
    Hét probleem is dan dat ze werkelijk denken dat die gitaar zoveel waard is en ‘m niet meer voor een billijke prijs willen weg doen.
    Inderdaad zo werkt het. Gewoon niet kopen dus. Als iedereen ze links laat liggen gaan de prijzen vanzelf weer omlaag.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag. Hoe zien die relik gitaren er over 30 jaar uit? Vast niet als eens echte oude van 60-70 jaar oud.
    Open deur maar dat hangt er maar net vanaf hoe de eigenaar er mee omgaat. Ik vraag mij tegelijkertijd wel af of ze ook eerder zijn afgeschreven bij intensief gebruik. Lak is toch ook een vorm van bescherming, als dat van dag 1 weg is, is de levensduur wellicht ook korter?

  3. #53

    Standaard

    Het doet me echt pijn als ik de prijzen nu zie en terugdenk aan een paar jaar geleden.
    Ik heb al mijn Gibsons echt "weggegeven".
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Locatie
    Oosterhout
    Berichten
    158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    Het doet me echt pijn als ik de prijzen nu zie en terugdenk aan een paar jaar geleden.
    Ik heb al mijn Gibsons echt "weggegeven".
    Misschien heb je gelijk, ik heb ook een jaar of drie terug een mooie 25/50 anniversary lp en een 2007 R9 les paul voor weinig verkocht wanneer ik de huidige vraagprijzen zie. Maar de vraagprijs wordt zelden betaald. En was menig gitarist 'vroeger 'blij met een 'echte Gibson of Fender, Nu zijn gitaristen met tien top gitaren geen uitzondering meer...
    Troost je met de gedachte dat je geen toetsenist bent want die schrijven meestal een stuk meer af

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Yannick zegt 29 te zijn, exact de leeftijd van mn dochter en hij heeft enorm veel kennis van alles daarna. Ik zou zeggen.....: profiteer daarvan!

  6. #56

    Standaard

    Wat wil je daar nu mee zeggen?
    Aangezien ik 88 gitaren heb gehad waarvan een stuk of 12 Gibsons en god weet hoeveel Gibsons ik al over de vloer heb gehad weet ik er wel wat van maar waarvan deze comment?
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Erik heeft gewoon al minstens twintig jaar niet meer geneukt en moet soms even een beetje ventileren...

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    Aangezien ik 88 gitaren heb gehad waarvan een stuk of 12 Gibsons
    Zoekt jouw werkgever nog personeel?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Erik heeft gewoon al minstens twintig jaar niet meer geneukt en moet soms even een beetje ventileren...
    Ja hij volgt mij in een paar topics en geeft een hoop van die comments...
    Is me een lastig ventje die Erik. Volgens mij kan hij zijn naam beter in Karen veranderen.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Zoekt jouw werkgever nog personeel?
    Wie weet hoeveel werkgevers hij al heeft gehad...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top