Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 86
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Oudere Gibsons is helemaal te gek: een Marauder voor 1000, een MK-35 voor 900... 'k heb ze ooit allemaal voor < de helft gekocht en verkocht, ik had alles moeten bewaren dan kon ik nu met pensioen oen.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  2. #12
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Ik zie simpele Studio's ook voor 800/900 aangeboden worden. Aantal jaar terug was 500/600 een mooie prijs voor zo'n simpele Gibson.
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.199

    Standaard

    Er zijn nogal wat verschillen ook. Ik heb studio's gezien van volgens mij rond de 1600 euro (donkerrood en zwart) en zelfs nog een versie Studio's met ebben toets die vrij gewild blijkt te zijn. Daarna kreeg je ook die Studio 50s en 60s tribute, die waren een stuk goedkoper.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    De Staat der Nederlanden houdt iedereen zg. aan het werk in allerlei zombiebedrijven. Het aantal faillissementen is nog nooit zo LAAG geweest. En de mensen zitten thuis en zoeken daar vertier. Een van de dingen die je thuis kan doen is gitaar spelen. Andere hobby: voor opgedirkte Thorens draaitafels uit de jaren 1970 wordt ook rustig 300 a 400 euro gevraagd.

  5. #15

    Standaard

    1800 eutjes voor een tweedehandsje met slechts nine holes ??
    Voor die geld wil ik the regular 18 holes hebben
    Laatst gewijzigd door guitarkid2; 17 november 2020 om 15:43

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    De Staat der Nederlanden houdt iedereen zg. aan het werk in allerlei zombiebedrijven. Het aantal faillissementen is nog nooit zo LAAG geweest. En de mensen zitten thuis en zoeken daar vertier. Een van de dingen die je thuis kan doen is gitaar spelen. Andere hobby: voor opgedirkte Thorens draaitafels uit de jaren 1970 wordt ook rustig 300 a 400 euro gevraagd.
    Die gekke prijzen gelden alleen voor fender en gibson hoor. Uit de de tijd van de bayboomerts die nu met teveel geld en tijd met pensioen zijn en hun vervlogen jeugd proberen te herbeleven. Iets anders dan die merken komt niet eens bij ze op...

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Die gekke prijzen gelden alleen voor fender en gibson hoor. Uit de de tijd van de bayboomerts die nu met teveel geld en tijd met pensioen zijn en hun vervlogen jeugd proberen te herbeleven. Iets anders dan die merken komt niet eens bij ze op...
    Ik heb inderdaad de indruk dat de prijzen voor het grootste deel juist gekelderd zijn..
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Gitaren anders dan de grote twee zijn niet meer te slijten. Ik kocht laatst nog een Samick voor vijf tientjes. Terwijl Fender Baja telecasters voor €800 of meer te koop worden gezet (nieuwprijs in 2007 €640).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.329

    Standaard

    Uit mijn eigen stal.
    Gibson The Paul destijds geruild voor mijn Hofner.
    Geloof dat ik een The Paul als goede deal kon kopen in die tijd vanaf 600 euro, zo gingen ze 600 < 750.
    Zie er nu eentje bij Max staan die 1200 moet doen ofzo en ook op MP gaan ze voor obscuur.
    Marauders valt ook erg op, ook niet de meest gewilde gitaren 20 jaar geleden, kocht je voor 500 euro of minder.
    Maar goed, zo zijn de dingen, kan er niet wakker van liggen.
    Maatje van me probeert op dit ogenblik ook een Gibson te slijten die hij -geloof ik- voor 800 ? misschien minder gekocht heeft; vraagt hij ook 1200 voor ofzo.
    Krijg je ook wel met de veelheid modellen die Gibson & Fender op de markt pleurt; ze komen al speciaal uit de fabriek, kan je nagaan.
    Komt dan bij dat je van alles de over de top dure custom versie kunt kopen, en de low budget, en dat de boel in een eerste oogopslag vergelijkbaar is voor iemand die er niet diep ingedoken is.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Gitaren anders dan de grote twee zijn niet meer te slijten. Ik kocht laatst nog een Samick voor vijf tientjes. Terwijl Fender Baja telecasters voor €800 of meer te koop worden gezet (nieuwprijs in 2007 €640).
    En PRS, is dat niet een beetje waardevast dan? Zijn toch mooie gitaren, vind ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top