Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard Problemen met reverb/ buffer. Pedaalnerds help!

    Hoi,

    Heeft iemand misschien een idee wat er aan de hand kan zijn?

    Ik gebruik als laatste in mijn chain een Matthews effect reverb. Staat als enige niet in mn looper want fungeert als buffer en staat eigenlijk ook altijd aan. Gaat op zich prima.
    Nu klinkt mn geluid ineens alsof er een gated fuzz aanstaat en dat blijkt dat pedaal te veroorzaken. Mn geluid sterft heel lelijk uit en is veel zachter. Vervang ik het voor een ander gebufferd pedaal, was in dit geval een boss, is er weer niets aan de hand.

    Ik heb hem van een 100ma op een 250ma uitgang op mn voeding gezet en daar werd het iets minder van maar nog steeds hoorbaar.

    Er is dus iets kapot en hoop dat jullie weten wat er aan de hand kan zijn en of dat op redelijker wijze te (laten) fixen is.
    prut...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Als je alleen over die reverb speelt zonder de rest van de chain, functioneert die reverb dan wel goed?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Als je alleen over die reverb speelt zonder de rest van de chain, functioneert die reverb dan wel goed?
    Nope. Dan doet ie het zelfde. het heeft dus niets met de rest van de pedalen te maken.
    prut...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Ok, kennelijk iets in het pedaal zelf dat defect is. Daar kan ik je niet meer helpen helaas.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top