Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 53
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Deze vind ik wel een hele goeie demo van een Tokai les Paul, op basis van deze demo heb ik destijds de mijne gekocht, mede ook omdat het een demo was met de originele pickups:

    https://youtu.be/kkMd_081eGM

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Klinkt goed al ben ik niet kapot van de sustain. Is sowieso al een prima gitarist op een peperdure versterker. Volgens mij kost die gitaar zo'n dikke 2K en daar is behoorlijk veel voor te koop.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Het is dezelfde die ik heb, alleen heeft die van mij een AA flame maple top, waar deze van Alex een plain top is.
    Soundwise gelijk met die van mij. Niks mis met de sustain, smaak, that’s all 😁
    Misschien heeft de topic starter er wat aan. Het hele kanaal van Schurr staat vol met Tokai lp’s dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen ! Ik heb er heel veel aan gehad bij mijn aankoop destijds.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Het is dezelfde die ik heb, alleen heeft die van mij een AA flame maple top, waar deze van Alex een plain top is.
    Soundwise gelijk met die van mij. Niks mis met de sustain, smaak, that’s all 
    Misschien heeft de topic starter er wat aan. Het hele kanaal van Schurr staat vol met Tokai lp’s dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen ! Ik heb er heel veel aan gehad bij mijn aankoop destijds.
    Jij hebt een LS150 toch?

    Die LS1 is een serieuze plank met Gibson Custom Shop specs. Als je dat een Tokai modelnummer moet geven zit je tegenwoordig al gauw op een LS420 en hoger... Google maar eens wat zo'n eentje kost.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Jep, ik heb een ls150. En die is tegenwoordig met dat model nummer niet meer nieuw te krijgen.
    Ik weet zo niet wat de nieuwe nummering is, maar reken wel op een nieuwprijs van meer dan 2K.

  6. #36

    Standaard

    Deze zie ik net voorbij komen op Facebook. Ook een LS150 met AAA top en koffer. Geen koopje maar wat een beauty https://theguitarfactory.nl/product/tokai-ls150f-3a/

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Dezelfde die ik heb. Wat een pracht plank en de kleur brengt veel warmte in deze donkere dagen voor Kerst 😘😍

  8. #38

    Standaard

    Ik heb er nog nooit op gespeeld. Wel op zo’n Chinese LP die me voor dat geld absoluut niet tegenviel. Maar ik lees alleen maar goede verhalen over die Japanse modellen. Toch een keertje proberen dan.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Mijn HB LP ziet er zeker niet slechter uit en heeft ook een prima bouwkwaliteit. Ik snap dat mensen die er nooit een gezien hebben of op gespeeld hebben, hier een deskundiger mening over hebben.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ja maar het topic gaat over Tokai, hè?
    En er is zeker geen beperkte info over Harley Benton beschikbaar online. Genoeg info over te vinden 😉

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top