Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 53
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Wellicht is dat ook de basis van de enorme verering van Tokai..... het gebrek aan echte gebruikerservaring.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb even gekeken wat er zoal door de dealers wordt geschreven en die kijken het niet zo nauw. Wat mij ook opvalt is dat de ca 15 NL dealers samen amper een gitaar of 20 aanbieden. Gelukkig is er net weer een container aangekomen.
    Wat een dealer op z'n site aanbiedt, daar gaan we natuurlijk niet over, maar 20 lijkt me weinig...
    Denk dat Kaj's Guitarsstore en Klundert Muziek er bij elkaar al tegen de 30 hebben hangen..

    Vanaf deze maand komen er nog een aantal dealers bij in Belgie en Nederland. een merk (weer) laten groeien is niet zo simpel, en zeker wanneer leveringen zoals nu met Corona ellendige vertragingen oplopen. Veel merken hebben hier last van, en wij zijn hierop geen uitzondering.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Tja ik ga dan uit van wat men online aanbiedt, in deze tijd juist belangrijk om daar up-to-date te zijn. En dan biedt Kaj er welgeteld één aan. https://kajsguitarstore.nl/?s=tokai&post_type=product

    Klundert biedt er 19 aan.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Kaj kun je gewoon bellen of via Facebook bereiken. Wil je een gitaar bestellen kun je de mogelijkheden bespreken komt ie het zelfs zelfs langs. Ondanks Corona gaat z’n verkoop gewoon door op z’n persoonlijke manier.
    En hij heeft echt een heel mooi assortiment tokai’s beschikbaar.
    Klundert inderdaad ook. Lijkt mij ook een prima zaak.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Kaj ken ik pas een jaar of 30. Wist je dat hij bij EvH thuis is geweest?

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Jep, weet ik. Hij heeft hem ook diverse keren ontmoet op de NAMM. Giga fan is hij van EVH.
    Heeft een paar jaar geleden bij DWDD een gelimiteerde uitgave van een striped evh gitaar getoond waarvan hij er enkele in z’n winkel had staan voor een stuksprijs waar je een hele leuke auto kan kopen.
    Topgast die ik al ruim 20 jaar ken en zeker toen ik nog ik Twente woonde trouwe bezoeker was van z’n shop.
    Onder andere ook mijn tokai lp gekocht daar, moest er toen ruim een halfjaar op wachten maar was het meer dan waard !
    M’n laatste aankoop daar was een Mayson akoestische gitaar, 2019 gekocht.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Afgelopen week is er weer een lading Japanse en een paar Chinese binnengekomen, de volgende container Chinese staat op punt van vertrekken en dit kalenderjaar komen er als het goed is zeker nog twee forse ladingen Japan binnen.
    Het is veel werk een merk (weer) goed op de kaart te zetten, maar het gaat gestaag en je zult ze meer en meer gaan zien.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  8. #48
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Goede signalen. Mooi merk dat ik, klinkt misschien stom, liever zou willen hebben dan een Gibson.
    Gezocht: Ibanez DE7

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik weet bij Tokai nooit echt wat nou bovengemiddeld is qua kwaliteit. Ze hebben ook erg veel low budget op de markt gegooid. Ik weet dat er bij Tokai erg goed spul bij zit, wat zonder moeite kan concurreren met Gibson en zo, maar ze hebben wat mij betreft wel een beetje hun eigen naam te grabbel gegooid en van zo'n stempel kom je niet zomaar meer af.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.809

    Standaard

    Ik begrijp dat wel. Die Japanners maken het voor ons maar wat lastig. Je moet echt goed de ins en outs qua specs weten om te achterhalen om wat voor modelnummer het gaat. Vroeger kon je zo nog wel eens een goede deal scoren. Nu lijkt men dat door te hebben en hebben eerder de low spec gitaren de prijs van een veel duurdere variant...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top