Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Wat is jouw drogreden voor de aanschaf van een specifieke gitaar?

    We weten het allemaal: een gitaar koop je voor het geluid. Alleen als het instrument precies die sound levert die je wilt horen ga te tot aanschaf over.

    Of niet?

    Natuurlijk niet. We kopen een gitaar soms alleen omdat hij de juiste kleur heeft, omdat jouw gitaarheld er ook op speelt of omdat, 35 jaar geleden de gitarist van je toenmalige bandje, in het bezit van deze gitaar, jouw vriendinnetje afpikte.

    Ik ben benieuwd naar welke 'foute' redenen jullie hebben om een gitaar te willen, of waarom je ooit een gitaar hebt gekocht.

    Ik zal zelf even beginnen: ooit wil ik een Egmond Es uit 1967. Die gitaar heeft mijn geboortejaar, mijn initialen, de letters van mijn huidige postcode en mijn geboorte plaats in zich. Slechte gitaar voor de sound maar voor mij is het verhaal goed genoeg.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2012
    Locatie
    Rijnmond
    Berichten
    563

    Standaard

    Ik ga gewoonweg niet wachten tot ik 90 ben om een gitaar met P90's te kopen!
    Yes life isn't easy, Anyway, you can make it And if I can do it, well man so can you - Lee Clayton

  3. #3

    Standaard

    Ik ga nèt zolang door met P90’s kopen, tot ik er 90 heb.
    Dan zeggen we ‘geïnspireerd op Buxtra’, terwijl we gwoon weten dat ik zijn reden heb gejat. Daaaaaank!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.322

    Standaard

    Ik moet bekennen dat ik toch daadwerkelijk probeer om wat variatie in het spectrum te brengen.
    Behalve dat, voor de Guild SFII ?
    Behalve dat 'ie cool is en lekker ruikt, dat er alleen maar coole dudes op gespeeld kunnen hebben... behalve dat ?
    Mick Harvey, Feist, de Thindersticks... hoe gedistingeerd kan je 't hebben.
    Word ik automatisch ook dan natuurlijk.
    Voor de Mustang ?
    Behalve wat shortscale; Blitza Bargeld ? Nora Jones..?
    Geen foute referenties.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.780

    Standaard

    Gewoon....hebbe, hebbe, hebbe! Bepaalde onmatigheid die ik nu al weer een poosje onder controle heb.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Haha ja, wat Fobo zegt!
    Het is nu wel een beetje over, als ik nu denk "ik moet eigenlijk zusofzo hebben" dan heb ik het al of meestal "o ja" al gehad. Scheelt toch weer.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top