Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 46 van 46
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braddie Bekijk bericht
    Ook een van de redenen dat ik hier niet meer zo vaak kom.. Waarom moet het al meteen op een manier gaan waardoor de toon van het topic zo negatief is?
    Ben blij met m'n gitaar, laat deze zien, en de eerste reactie is een sarcastische, sorry, kutopmerking.

    Gitaar speelt prima, klinkt prima, afwerking is aardig. Kan niet verwachten dat je een dure Fender in je handen krijgt, maar voor het geld had ik het echt veel minder verwacht.

    Bedankt trouwens voor de complimenten over mijn spel, ben zelf erg vooruit gegaan, al loop ik af en toe nog wel te kloten met het dempen van snaren, en zelfs na 10 jaar zit ik er met een solo nog wel echt gigantisch naast
    Dat gebeurt ons allemaal. Zo was ik eens bij een optreden van Toto en ik hoorde dat Steve Lukather er naast zat. Na het nummer vroeg hij wie een fout gehoord had. Ik was de enige die zijn hand omhoog stak... Dus fouten maken hoort er bij Braddie! Je bent lekker bezig en het allerbelangrijkste is dat je er zelf plezier aan beleefd!

    Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

  2. #42
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Topic opgeschoond.
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Het is toch tof dat je blij kunt worden van een budgetgitaar. In de basis zijn instappers tegenwoordig vele malen beter dan 20-30 jaar terug. Optisch trouwens een kek gitaartje. En idd, zit er progressie in je spel. Dus lekker blijven knallen op je HB!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Prima merk en prachtig om te zien. Met een misschien een beetje werk heb je aan zoiets een prima gitaar. Heb over je spel me wel eens negatief uitgelaten maar ook gezegd dat je grote stappen hebt gemaakt en heb niks meer te zeiken over je spel. Je wilt hier net even iets te veel en snel en dan loop je vast maar ik kan nog wat van je leren inmiddels.

  5. #45

    Standaard

    Ziet er eigenlik best mooi uit en klinkt ook prima.
    Voor dat geld helemaal natuurlijk, ik g la zelf ook even kijken

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    De Harley Bentons hebben inderdaad een reputatie. Maar ik heb er zelf nooit eentje uitgeprobeerd, dus kan er gewoon helemaal niets over zeggen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top