Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 46
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    478

    Standaard

    Dat Erik Harley Benton gitaren tof vind is helemaal prima. Dat andere die minder vinden is ook ok. Maar waarom dit topic meteen moet beginnen met zijn frustratie dat andere het niet eens zijn met zijn mening gaat volledig aan me voorbij. Je kunt het makkelijk afschuiven op sarcasme en 'het internet' maar dat draagt niet bij aan een leuke community.

    Edit: Overigens ben ik het helemaal met je eens Struik dat het natuurlijk nergens op slaat dat die HB gitaren zo afgezeken worden. Echt slechte gitaren bestaan niet meer. Enkel heeel veel meningen. Live and let live zou door iedereen in die HB topics wat meer in acht genomen worden.
    Laatst gewijzigd door Dimitri92; 3 november 2020 om 12:20

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Gaaf Braddie, en lekker gespeeld ook! Mooi dat een fijne gitaar zo betaalbaar kan zijn. Afgelopen week speelde onze bassist op een HB bas van een leerling van hem, en het klonk echt prima en hij vond het ook gewoon een goede bas. Ik geloof dat hij 87 euro was.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Struik Bekijk bericht
    Tja, als je sarcasme niet begrijpt is het leven lastig ja. Zeker online. Als je wat beter oplet weet je dat Erik meerdere HB gitaren heeft en ondertussen moe is geworden van alle azijnzijkers die niet kunnen of willen accepteren dat een goedkope gitaar ook goed (of in ieder geval goed genoeg) kan zijn. Vandaar dat hij dat voorschot maar vast gaf, aangezien dat in iedere HB of ander budget merk langskomt.
    Als je moe bent van alle azijnpissers moet je hier niet meer komen. Een ander zijn topic verneuken is door jouw frustraties is not done.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Ik voorzie een "Het Grote Erik de Perik Topic".

    Eigenlijk stiekem best wel een mooie gitaar, Braddie. Zwart met tortoise = altijd +2.
    Maar staat de stringretainer op de G-snaar nou scheef of zie ik dat verkeerd?
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Struik Bekijk bericht
    Tja, als je sarcasme niet begrijpt is het leven lastig ja. Zeker online. Als je wat beter oplet weet je dat Erik meerdere HB gitaren heeft en ondertussen moe is geworden van alle azijnzijkers die niet kunnen of willen accepteren dat een goedkope gitaar ook goed (of in ieder geval goed genoeg) kan zijn. Vandaar dat hij dat voorschot maar vast gaf, aangezien dat in iedere HB of ander budget merk langskomt.
    Dat zou je inderdaad zo kunnen opvatten, als je binnen het kliekje zit. Als je niet al te vaak in off-topic komt kun je die inside joke misschien missen. Het heeft geen zin om dan door te blijven drammen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2004
    Locatie
    Emmeloord
    Berichten
    487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Als je moe bent van alle azijnpissers moet je hier niet meer komen. Een ander zijn topic verneuken is door jouw frustraties is not done.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
    Ah, dus nu bepaal jij of ik of Erik of wie dan ook hier niet mag komen. Dat mag ik voor mijzelf gelukkig zelf weten (tenzij ik zover uit de bocht vlieg dat de mods het voor mij besluiten). Erik paste een wat lastiger te begrijpen vorm van humor toe, kennelijk wat te lastig voor sommigen, die dan meteen in standje doordrammen gaan. Voor de rest zal het mij aan mijn reet roesten wat anderen daar dan weer van vinden. Eerst eens luisteren of de tele net zo goed klinkt als ie er uitziet.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Locatie
    Daar
    Berichten
    2.812

    Standaard

    Welcome to the HBOC Braddie, voor 't geld is het helemaal geen verkeerde gitaar, misschien hier en daar wat zaagsel eruit kloppen en fretjes bijwerken maar dan heb je ook wat, genoeg gitaar om lang plezier van te hebben.
    Laatst gewijzigd door Pter; 3 november 2020 om 17:40

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Ik heb nog nooit een HB in mijn handen gehad maar het ziet er goed!

    Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.360

    Standaard

    Fraai, nu heb ik GAS voor een mandoline.

  10. #40

    Standaard

    Ook een van de redenen dat ik hier niet meer zo vaak kom.. Waarom moet het al meteen op een manier gaan waardoor de toon van het topic zo negatief is?
    Ben blij met m'n gitaar, laat deze zien, en de eerste reactie is een sarcastische, sorry, kutopmerking.

    Gitaar speelt prima, klinkt prima, afwerking is aardig. Kan niet verwachten dat je een dure Fender in je handen krijgt, maar voor het geld had ik het echt veel minder verwacht.

    Bedankt trouwens voor de complimenten over mijn spel, ben zelf erg vooruit gegaan, al loop ik af en toe nog wel te kloten met het dempen van snaren, en zelfs na 10 jaar zit ik er met een solo nog wel echt gigantisch naast

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top