Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Los van het feit dat ik het meer als een solo in een nummer zie en als muziekstuk wat te weinig spannend vind en me dus wel wat in het commentaar hierboven kan vinden.
    Vind ik het vooral heerlijk gespeeld en zitten er een paar licks in waarover ik alleen maar kan dromen dat ik ze kan spelen.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Wat ik niet snap is de weg die je volgt mbt het di gebeuren
    De Boss Waza Tube Amp Expander & the UAD OX zijn toch al een tijdje "standaard" in het di gebeuren ?
    Toch ?
    Mijn voorkeur gaat naar een alles in een oplossing omdat het praktischer is bij optredens. Heb later wel een GFI Cabzeus aangeschaft voor thuis en heb ondertussen de Friedman verkocht en een Hook Wizard aangeschaft.

    De 2 units die jij noemt lijken mij natuurlijk ook erg tof om te hebben.

  3. #13

    Standaard

    Is ook nu niet direct mijn voorkeur van genre muziek...maar dat is dan mijn probleem....is wel perfect gespeeld en kwaliteit opname is ok..proficiat

  4. #14

    Standaard

    Gary Moore vibe duidelijk aanwezig...goed nummer. Goed geluid, goed opgenomen ook...Niks mis mee. Ga zo door en hou ons op de hoogte. Hoeveel keer is hij al beluisterd?
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Gary Moore vibe duidelijk aanwezig...goed nummer. Goed geluid, goed opgenomen ook...Niks mis mee. Ga zo door en hou ons op de hoogte. Hoeveel keer is hij al beluisterd?
    Thanks, ik moet zeggen dat ik hem wel echt goed vind alleen is de enige gitaar muziek die ik zelf luister van Henrik Freischlader en Matt Schofield. 103 keer, dus kan wel wat planlisten gebruiken!!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb 'm inmiddels ook beluisterd en in Spotify zowaar.

    Het spel en de opbouw naar de climax is helemaal te gek en jouw clean sound (op die delay na) ook!!!

    Ik heb bitter en zoet omgedraaid.... dat schijn ik meer te moeten doen.

    Ik ben geen fan van dit type overdrive, maar da's een kwestie van smaak. Oh en die delay vind ik ook te complex, een beetje grote galm was meer op z'n plaats geweest, naar mijn mening.

    <edit> Oh en ik ben nogal negatief verrast door de sustain van de lead gitaar.. of liever gezegd het gebrek daaraan.
    Laatst gewijzigd door Erik de Perik; 2 november 2020 om 18:42

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb 'm inmiddels ook beluisterd en in Spotify zowaar.

    Het spel en de opbouw naar de climax is helemaal te gek en jouw clean sound (op die delay na) ook!!!

    Ik heb bitter en zoet omgedraaid.... dat schijn ik meer te moeten doen.

    Ik ben geen fan van dit type overdrive, maar da's een kwestie van smaak. Oh en die delay vind ik ook te complex, een beetje grote galm was meer op z'n plaats geweest, naar mijn mening.

    <edit> Oh en ik ben nogal negatief verrast door de sustain van de lead gitaar.. of liever gezegd het gebrek daaraan.
    Klopt, de interactie met een speakercab waarom de gitaar gaan zingen mis je wel als je direct out gaat. Verder is het gebruik van een compressor ook wel handig in dit soort situaties ben ik achter gekomen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top