Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Als hij er tevreden mee is dan is het goed genoeg toch? Onlangs voor 30 euro een nieuwe Burkey 6 junior gekocht. Laag bedrag voor een serieus goede voeding.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik ben zo benieuwd waar je een goede voeding aan herkent, behalve dat er een bekend merk op staat.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Eentje die echt de allerpuurste 9v levert.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Ik ben het gezeik over die voedingen zo spuugzat. Koop één keer een goede voeding en je bent gelijk voor jaren klaar. Investeer er nou eens in!

    Ik heb nooit maar dan ook nooit gezeik met voedingen gehad. Alles deed het altijd perfect onder alle omstandigheden, behalve dat af en toe een wah die soms wat "strooiveld" van de voeding oppikte.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 december 2005
    Locatie
    Temse,Oostvl, Belgie
    Berichten
    974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik ben het gezeik over die voedingen zo spuugzat. Koop één keer een goede voeding en je bent gelijk voor jaren klaar. Investeer er nou eens in!

    Ik heb nooit maar dan ook nooit gezeik met voedingen gehad. Alles deed het altijd perfect onder alle omstandigheden, behalve dat af en toe een wah die soms wat "strooiveld" van de voeding oppikte.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    Gezeik? Dit is een forum hoor, als je dit 'gezeik' vindt moet je gewoon niet op het topic klikken en al zeker niet 'mee zeiken'

    Ik zie trouwens echt niet in waarom goed materiaal altijd duur moet zijn. Houdt helemaal geen steek, het is logisch dat huismerken goedkoper zijn. Oké de materialen zullen in vele gevallen ook goedkoper zijn, alhoewel ik dit soms nog betwijfel. Grote / bekende merken kopen dikwijls evengoed troep die ze gewoon dubbel zo duur verkopen.

    Heb al 15 jaar een Epiphone G400 bijvoorbeeld, en ik speel er nog altijd even graag op (met stock pickups).

    In het geval van de Harley Benton voeding: deze heeft een 4,8/5 rating met 66 x 5/5 en 9x 4/5 , als dit product goede reviews heeft en alles biedt wat ik nodig heb zie ik niet in waarom ik duurder zou gaan zoeken.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Technisch gezien zijn de galvanisch gescheiden voedingen -elke uitgang heeft een eigen wikkeling op de trafo, met een spanningsregelaar plus afvlakking- het best. Zoals een HB Power Plant junior. Kun je zien als vijf gestabiliseerde adapters in een kastje.
    Een lompe gestabiliseerde 2A of meer voeding met een daisychain kan ook werken, maar ik heb eens begrepen dat met name digitale apparaten de stroom dan toch kunnen corrumperen met ruis/bijgeluiden.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik kan beide beamen. Inderdaad is een voeding met geisoleerde uitgangen echt wel het beste om allerlei bijgeluiden te voorkomen. Ik snap shure thing z'n punt op zich wel, hoewel de toon misschien... Alleen kun je niet in iemand z'n portemonnee kijken en wellicht is dan zo'n HB wel een prima oplossing. Ik persoonlijk zoek het altijd een beetje in de tussenoplossing qua prijs. Het moet wel voldoen aan bepaalde eisen, maar hoeft ook weer niet een superpro prijskaartje aan te hangen. En dan is de afweging wel bijv. een gerenommeerd merk, maar dan liever tweedehands, of in de aanbieding. Maar ook daar hangt nog steeds een prijskaartje aan, waardoor nogmaals zo'n HB helemaal nog niet zo'n rare oplossing hoeft te zijn.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik gebruik al jaren een Aliex voeding van zo'n 25 EUR. Die voedt 5 effecten van 4 verschillende fabrikanten. Nooit enig probleem mee gehad.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top