Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 25 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 248

Discussie: Toon je number one

  1. #141
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    to·nen (toonde, heeft getoond)
    1
    laten zien
    ...
    Ja oké, vooruit dan. Momenteel mijn nummer 1, wegens trotse verbouwing. Mijn Squier+leuke parts+refin Jazzmaster

    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #142

    Standaard

    goed passende gitaarband bij het ding overigens.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  3. #143

    Standaard

    Dat viel mij ook al op
    Van Souldier?

  4. #144
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ja oké, vooruit dan. Momenteel mijn nummer 1, wegens trotse verbouwing. Mijn Squier+leuke parts+refin Jazzmaster

    Tasty met de bijpassende gitaarband!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #145
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Holy Cow natuurlijk van vriendje Odijk! Die band was er eerder dan de gitaar, maar matcht echt fantastisch inderdaad, erg blij mee. Sowieso met die hele gitaar. Zelf geknutseld, veel voldoening, maar hij klinkt ook prima.
    Q Pickups, aanrader.

  6. #146
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    Er is wel een pijl op te trekken, je bent ambidexter. Komt voor naast linkshandigheid en rechtshandigheid. Messi is bijvoorbeeld ambidexter.
    Ik denk niet dat ik voor ambidexter door mag gaan. Dan ben je naar mijn weten zowel links- als rechtshandig en dat ben ik niet. Bij mij is het 70-30 of zo en dan het meest linkshandig. Gitaarspelen lukt mij ook alleen maar linkshandig. Hoewel rechtshandig spelen wel aan te leren is, het is niet dat ik met m'n linkerhand niets kan op de toets. Mijn dochtertje doet wel best makkelijk dingen met beide handen. Maar of ze compleet ambidexter is weet ik nog niet. Het zal kennelijk in de genen zitten dat zij, in haar geval, niet helemaal rechtshandig is.

  7. #147
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard




    M'n absolute no.1, denk al 15 jaar (edit: sinds 2007), de 1965 Jaguar. Vintage Vibe p90 style pups, beetje buizen gruis, ehx memory man dlx vóór de overdrives en voila: m'n basis sound.


    Vind trouwens ieder's nummer 1 per definitie een mooie gitaar, ongeacht merk, model, leeftijd of prijs.
    Laatst gewijzigd door Dweezman; 16 november 2020 om 09:18

  8. #148
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Aaah, nog steeds die ouwe Jag! Leuk om te zien.

  9. #149
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Ik moet bekennen dat mijn nummer 1 dit jaar steeds meer deze aan het worden is, mijn Gibson AJ:



    Eigenlijk meer omdat bijna alles buiten de deur dit jaar stil ligt, het is lang geleden dat ik zo weinig te doen had met muziek als dit jaar. Deze staat naast m'n stoel aan de eettafel, thuis mijn meest gepakte gitaar en bij gebrek aan gezellige samenkomsten, repetities en optredens zo noodgedwongen steeds meer mijn meest gebruikte gitaar aan het worden.
    Laatst gewijzigd door kwispelhond; 16 november 2020 om 18:13

  10. #150
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwispelhond Bekijk bericht
    Ik moet bekennen dat mijn nummer 1 dit jaar steeds meer deze aan het worden is, mijn Gibson AJ:



    Eigenlijk meer omdat bijna alles buiten de deur dit jaar stil ligt, het is lang geleden dat ik zo weinig te doen had met muziek als dit jaar. Deze staat naast m'n stoel aan de eettafel, thuis mijn meest gepakte gitaar en bij gebrek aan gezellige samenkomsten, repetities en optredens zo noodgedwongen steeds meer mijn meest gebruikte gitaar aan het worden.
    Supermooi!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top