Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
onze oosterburen hebben een goedkopere kit https://www.tube-town.net/ttstore/ki...op-lnd150.html
Even checken of de aansluitbussen op de juiste afstand zitten en of je ruimte hebt voor de PCB. dan is dat inbouwen goed zelf te doen lijkt me. Anders wil ik je er best mee helpen.
Kijk, die zocht ik dus o.a. ook! Ik wist van een ander alternatief, maar niet meer waar en welke. Ik zal 's gaan meten als ik er aan toe kom vandaag. Met zo'n tube-town setje is het in ieder geval goed betaalbaar.Kan best zijn dat als ik er zelf niet aan uit kom, dat ik je tzt daar nog een berichtje over stuur. Zal niet vandaag of morgen zijn hoor, kan echt nog wel wat weken duren. Ik moet me privé even op andere dingen richten, zijn even belangrijker (als in wellicht ook lucratiever). Ik kom er tzt nog wel op terug!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
Had ooit een 4210 (de twee-kanaals,1x12 JCM800) waar Chris Winsemius een gelijke mod in had gezet. Ik was erg blij met het resultaat.
Ik heb nog een 2210 thuis staan. Dacht dat het op zich eenzelfde versterker is, alleen de 4210 is 50 watt en combo? Dacht dat de eindversterker wel ietsje anders is, maar in essentie een 2205, zo uit m'n hoofd. Ik heb de fx loop van m'n 2210 altijd goed bruikbaar gevonden op zich. Jij niet, Jan? Niet dat ik ook iets wil gaan modden, maar wat voegde een door een buisje gebufferde loop extra toe aan jouw 4210?

De 2210 heeft overigens ook een probleem met de fx loop momenteel, maar dat vind ik iets minder belangrijk voor nu even. Komt nog wel. Lijkt ook meer een probleem in de reverb te zijn. Als ik de delay in de fx loop inschakel, reageert de reverb ook ineens bijna niet meer en geeft de loop wat brom. Niet dat ik de reverb gebruik, maar daardoor kwam ik er wel achter dat er daar waarschijnlijk iets niet helemaal lekker gaat. De reverb tank lijkt ook wel z'n beste tijd te hebben gehad door al het gesjouw met de versterker, dus die misschien ook maar 's vervangen. Blijft overigens wel een toffe versterker, vooral voor leads, al gebruik ik 'm momenteel bijna niet. Maar mocht er ooit weer een bandje zich aandienen, dan wil ik 'm voor eventuele opnames zeker voor leads gebruiken. Echt een onderschatte versterker door allerlei internet nagepraat.