Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Discussie: Nut sauce?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard Nut sauce?

    Zijn er nog gebruikers van nut sauce, hier? Wat zijn jullie ervaringen ermee?
    T'is een tamelijk duur spulletje. https://bit.ly/2HoQaqQ
    Maar ik lees er wel positieve reviews over (hoewel verschillende gebruikers rapporteren dat er eigenlijk weinig verschil is met gewoon grafiek).

    Anyway wat zijn jullie gedachten of ervaringen ermee?
    Of gebruiken jullie je eigen gemaakte nut sauce?

    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #2

    Standaard

    Effe wat grafiet met iets smeuiigs mengen en voila. (grafiet met vaseline oid).
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    Effe wat grafiet met iets smeuiigs mengen en voila. (grafiet met vaseline oid).
    Pzies; why nut?
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik durf het bijna niet meer te zeggen... Je hebt van die mods die van dit spul vreselijk uit de bocht schieten... Maar goed, ik heb zo'n tubetje, doe er al jaren mee. Dat spul werkt en je hoeft er bijna niks van te gebruiken. Doe je makkelijk een jaartje of vijf mee, als het niet langer is en dan valt de prijs nog wel mee. Volgens mij heb ik er ook een kleiner tubetje van, dit is een formaat groter denk ik.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik durf het bijna niet meer te zeggen... Je hebt van die mods die van dit spul vreselijk uit de bocht schieten...
    Doe het dan ook niet. Slechte dag achter de rug?
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Doe het dan ook niet. Slechte dag achter de rug?
    Datzelfde kan ik aan jou vragen volgens mij? Ik doe nog de moeite om inhoudelijk te reageren. De kans zit er alleen in dat een niet nader te noemen mod hier op gaat reageren alsof mensen die dit spul prima vinden werken maar dompies zijn, om daar vervolgens lekker ongefundeerd op los te gaan. Da's eerder gebeurd namelijk, dus daar kwam mijn opmerking vandaan. Dat Nut Sauce is namelijk al eerder ter sprake gekomen. Een goed bedoelde tip Fobo, misschien moet je 's wat minder gaan zoeken in het geschreven woord. Scheelt een hoop eigen invulling. Eerder betichtte je me ook al 's van een arrogante houding e.d. Sowieso, van die natte scheten tussendoor, waarom? Het werkt opruiender dan je wellicht doorhebt. Als het verder niets toevoegt, zou ik ook zeggen, doe het dan ook niet.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Brum, probeer óf de zon in het water te zien schijnen, óf zet me in de negeermodus, maar probeer dan tenminste zelf ook consequent inhoudelijk te zijn. Ik schat dat toch zeker een kwart van de reacties op dit forum weinig tot niets aan veel topics toevoegt.
    Voor wat het waard is hieronder nog even jouw meest recente inhoudelijke bijdrage elders.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Wel een gegarandeerde brown sound. Alleen die hall reverb, die is niet schakelbaar.
    Als een mod hierop reageert, dan doet hij waarvoor hij als zodanig is benoemd. Overigens denk ik dat jij mijn opmerking veel te veel inhoud toedicht; ik moest denken aan de reclame op t.v., daaraan gaf ik uiting, nothing more nothing less.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Waar heb je het allemaal over... En je ziet geen verschil tussen een grapje, of een opmerking op de persoon? Ik ben blij dat de topcstarter van dat topic het wel gewoon zag als een luchtig (haha) grapje. Heb je nog iets te vertellen over dat Nut Sauce?

    Oh, ik zie het al. Je denkt dat een mod me daarop heeft aangesproken. Eh... nee.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Vorige week was Nut Sauce in de aanbieding bij bax. Ik heb toen een klein spuitje gekocht en op mijn topkam, stringtrees en een beetje op de vibrato pivotpoints van mijn stratje aangebracht. Voor mij doet het wonderen. Normaal na een beetje benden of vibrato gebruik was mijn stratje ontstemd en nu niet of nauwelijks meer. Echte aanrader dus!

    En nee, mij boeit het niet wat een ander ervan vind, of hoe je het goedkoper kan maken; dit werkt goed en voor effe meer als tien euro een uitkomst!!!!

    Nut Sauce bij Bax

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Dat dus. Alternatief: Ik heb wat kranenvet gebruikt (klein tubetje) en er potloodslijpsel doorheen gemixt. Werkt perfect en gaat nu al 5 jaar mee.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top