Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22

Discussie: Nut sauce?

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Waar heb je het allemaal over... En je ziet geen verschil tussen een grapje, of een opmerking op de persoon? Ik ben blij dat de topcstarter van dat topic het wel gewoon zag als een luchtig (haha) grapje. Heb je nog iets te vertellen over dat Nut Sauce?

    Oh, ik zie het al. Je denkt dat een mod me daarop heeft aangesproken. Eh... nee.
    ......
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Vorige week was Nut Sauce in de aanbieding bij bax. Ik heb toen een klein spuitje gekocht en op mijn topkam, stringtrees en een beetje op de vibrato pivotpoints van mijn stratje aangebracht. Voor mij doet het wonderen. Normaal na een beetje benden of vibrato gebruik was mijn stratje ontstemd en nu niet of nauwelijks meer. Echte aanrader dus!

    En nee, mij boeit het niet wat een ander ervan vind, of hoe je het goedkoper kan maken; dit werkt goed en voor effe meer als tien euro een uitkomst!!!!

    Nut Sauce bij Bax

    Ik heb het ook vorige week aangeschaft bij Bax. was idd in de aanbieding.
    Goeie tip ook om die pivitpoints te smeren. Dat had ik nog niet gedaan.

    Vandaag er 4 gitaren mee doorgesmeerd. Ben benieuwd hoe het werkt.

    Groet, Peter
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Wel interessant spul voor mensen die niet zelf willen lopen kutten met grafiet & vet.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Wel interessant spul voor mensen die niet zelf willen lopen kutten met grafiet & vet.
    Dat is precies de reden dat ik het gekocht heb....... Ja Tupelo, jij mag nooit meer raden!

  5. #15

    Standaard

    Ik heb me ook een tube aangeschaft voor mijn strat.
    Niet omdat hij stemmingsproblemen heeft maar omdat ik een brass nut gebruik en deze toch gesmeerd wil houden.
    Ontstemmen doet mijn strat niet.
    Ik gebruik een Fender 6 point bridge en ik ram harder aan dat ding dan een doorgesnoven rockster uit de 80's aan zijn floyd...
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Wel interessant spul voor mensen die niet zelf willen lopen kutten met grafiet & vet.
    Exact. Ik kraak een ander z'n manier absoluut niet af, ik zou niet weten waarom. Maar er zijn mensen die inderdaad gewoon een kant- en klaar middeltje, wat een stuk schoner werkt, handiger vinden. En als het dan nog werkt ook, dan is het nog een goed product ook. De prijs valt ook prima te verdedigen als je jaren met een tubetje kan doen.

    (En ja, Fobo, dat is dus eerder gebeurd. Door een mod. Die het nodig vond om als een botte hork dit middeltje af te zeiken, of vooral de gebruikers eigenlijk. Misschien valt het kwartje nu?)
    Laatst gewijzigd door Brum; 24 oktober 2020 om 14:56

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    En ja, Fobo, dat is dus eerder gebeurd. Door een mod. Die het nodig vond om als een botte hork dit middeltje af te zeiken, of vooral de gebruikers eigenlijk. Misschien valt het kwartje nu?
    Goed lezen is kennelijk niet je sterkste punt.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.536

    Standaard

    Jeez, vecht het even uit via pb of zo.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Goed lezen is kennelijk niet je sterkste punt.
    Laat dat nou zo'n dingetje zijn waarvan jij vond dat als ik dat zei, dat ik dan arrogant was. Weet je nog? En verder zet ik je op de negeer. Erg veel voeg je toch niet toe. Off topic gezeur is nou precies waarom ik dat heb gelaten voor wat het is. Mocht dat hier ook niet lukken,dan trek ik ook hier aan m'n stutten. Wel wat beters te doen in dat geval.
    Laatst gewijzigd door Brum; 24 oktober 2020 om 16:18

  10. #20

    Standaard

    Ben ik de enigste die zijn tube helemaal lekkend aankreeg?
    Als ik vanachter erop druk komt de "saus" er bij de schroefdraad uit...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top