Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gave gitarist. Vond het eerste filmpje mooier dan het tweede, dat me vooral opviel vanwege het indrukwekkende beeldscherm boven dat kleinere scherm 😁

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Gave gitarist. Vond het eerste filmpje mooier dan het tweede, dat me vooral opviel vanwege het indrukwekkende beeldscherm boven dat kleinere scherm ��
    Misschien heeft hij een bril nodig ;p Maar spelen kan hij zeker zeg, wat een gitarist!

  3. #13

    Standaard

    Ik heb vandaag nog even een filmpje gemaakt waarbij ik aan de knoppen draai en verschillende cabs probeer zodat te zien is hoe de amp reageert.


  4. #14

    Standaard

    Nice!
    Als Corona over (winkelbezoek/testen weer mogelijk) is dan zou ik deze amp graag proberen in IJsselstein.
    Klinkt als een klok.

    Is deze strat met kloppmans?
    Lijkt als 2 druppels op de strat die ik jaar of 5 geleden een poos te leen heb gehad van Eric.

    Soort kruising tussen Seafoam/champagne met kinky flake.
    Laatst gewijzigd door Bolkedebeer; 10 januari 2021 om 22:47

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolkedebeer Bekijk bericht
    Nice!
    Als Corona over (winkelbezoek/testen weer mogelijk) is dan zou ik deze amp graag proberen in IJsselstein.
    Klinkt als een klok.

    Is deze strat met kloppmans?
    Lijkt als 2 druppels op de strat die ik jaar of 5 geleden een poos te leen heb gehad van Eric.

    Soort kruising tussen Seafoam/champagne met kinky flake.
    Kloppmann Blug pickups, dus wie weet haha al heb ik hem wel al langer dan 6 a 7 jaar. Ik weet wel dat hij hem had uitgeleend voor een tv programma. In ieder geval erg fijne gitaar.

    Zover ik weet kan je bij hun wel langs op afspraak om de Hook te testen, dus dat hoeft niet pas na dat corona over is.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wood Bekijk bericht
    Kloppmann Blug pickups, dus wie weet haha al heb ik hem wel al langer dan 6 a 7 jaar. Ik weet wel dat hij hem had uitgeleend voor een tv programma. In ieder geval erg fijne gitaar.

    Zover ik weet kan je bij hun wel langs op afspraak om de Hook te testen, dus dat hoeft niet pas na dat corona over is.
    Als het idd dezelfde is dan heb je echt een fijne gitaar.
    Zal eens bellen voor een testdrive wizzard.

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolkedebeer Bekijk bericht
    Als het idd dezelfde is dan heb je echt een fijne gitaar.
    Zal eens bellen voor een testdrive wizzard.
    Ik ben nog steeds blij met de gitaar en de versterker. Ik twijfelde in het begin wel of een versterker waarbij je sounds kan programmeren wat voor mij zou zijn. Ik ben normaal gesproken meer van een goede clean amp met pedalen en hou niet van omslachtig gedoe, maar de Wizard werkt echt heel eenvoudig. Dus heb nu alleen een Line 6 HX effects in 4 cable method aangesloten en een Harley Benton MP100 midi controller die zowel de amp als effecten aanstuurt en meer niet. De presence knop achterop de Hook staat los van de presets dus daarmee kan ik het geluid tweaken als ik in een andere ruimte speel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top