Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard Hook Wizard Filmpje van de direct out

    Hey,

    Hier is een filmpje van mijn Hook Wizard rechtstreeks in mijn geluidskaart. Ik gebruik de 4de IR cab.


  2. #2

    Standaard

    Klinkt echt goed man....
    Move to the fast paced, high income world of jazz fusion. Fusion players make even more money than yodelers! If you hate seeing girls in the audience, don't worry you'll never have to look at another one again if you become a pro fusion guy.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maniaaaak!! Bekijk bericht
    Klinkt echt goed man....
    Ik vind het persoonlijk ook echt een goede versterker. Maar Leendert is natuurlijk ook echt een hele goede gitarist met een hele goede sound.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Mooie sound en ook behoorlijk vet met een strat bridge single coil. Ik krijgt er ook een beetje een Brunetti Mercury gevoel bij.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Mooie sound en ook behoorlijk vet met een strat bridge single coil. Ik krijgt er ook een beetje een Brunetti Mercury gevoel bij.
    Dat vind ik ook echt een vette versterker. Nooit een gehad maar wel vaak bespeeld bij Haar guitars.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb net nog een filmpje gemaakt alleen dan van het clean kanaal met de gain op 7 voor wat lichte oversturing


  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Vind vooral het tweede filpje met clean op 7 heel mooi, de eerste clip was ook heel mooi, maar de tweede is meer mijn goesting.......

    THat said: je speelt mooi, en hebt mooie spullen!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Fraai hoor. Best prijzig voor een topje, maar dan ook fully programmable en met cab sim. Zijn de twee kanalen voetschakelbaar? Ik was Hook een beetje uit het oog verloren, maar dit lijkt me een Swiss Army knife. Het is dat twee goede buizentops heb en voorlopig geen gigs...
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Mooie amp, en redelijk vernieuwend voor een buizenamp met die opties erbij.
    Ben alleen een beetje bang dat dit niet echt succesvol wordt doordat de hele evenementen/cultuur branche de komende 2 jaar verdwijnt. Van die paar studio cats die zo’n ding kopen, gaat Leendert niet uit de kosten komen.
    On topic: supermooi gespeeld en beide filmpjes zijn top ! Mooi gedaan.👍

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Mooie amp, en redelijk vernieuwend voor een buizenamp met die opties erbij.
    Ben alleen een beetje bang dat dit niet echt succesvol wordt doordat de hele evenementen/cultuur branche de komende 2 jaar verdwijnt. Van die paar studio cats die zo’n ding kopen, gaat Leendert niet uit de kosten komen.
    On topic: supermooi gespeeld en beide filmpjes zijn top ! Mooi gedaan.��
    Thanks! Zo ver ik weet zijn er al redelijk veel verkocht en is er een wachtlijst van 2 maanden omdat de vraag zo groot is.

    Check trouwens deze filmpjes eens (mocht je het interessant vinden). Waanzinnige gitarist!




 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top