Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 47

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-J Bekijk bericht
    Ben benieuw! Magneetje vervangen is zo gepiept. Ik heb onlangs een magneet in een hals humbucker omgedraaid zodat 'ie nu uit-fase staat met de brug humbucker. Het enige wat ik daarvoor moest doen was de soldeerverbinding tussen de pickup en de cover even losmaken, paar schroefjes eruit en je kunt de magneet er zó uit duwen.

    Als je hem eens wilt vergelijken met een echte T-Top (zit wel in een SG), mag je best eens op de koffie komen hoor.
    De magneetjes (toch maar twee besteld) zijn onderweg. Ik waardeer je aanbod voor een bak koffie en vergelijken. Alleen ben ik linkshandig en dan wordt het wel wat lastig koffie drinken... Ik bedoel elementen vergelijken!

    Kan trouwens maar zo zijn dat ik alsnog ook een T-top kloon ga bestellen. Kreeg vanmiddag antwoord terug van Thomann, omtrent een doorgebrande Two Notes Torpedo Captor en ik krijg m'n geld terug, want niet meer te repareren. De Captor was allang vervangen, dus ik zit nu met een bedragje die ik feitelijk vrij kan besteden (vind ik zelf). Heel vervelend... Zit er aan te denken om toch ook een T-top kloontje te kopen. Ik heb alleen nog geen idee welke, zijn er nog best wel wat. Bij Thomann zelf heb je die van SoloDallas, maar die vind ik wel wat aan de dure kant...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    "een bedragje dat"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    "een bedragje dat"
    Ja fuck, ik moet nog eten, dankzij m'n kleine monstertje van drie... Ik heb hongerklop van hier tot en met man, ben helemaal slap. De scherpte is er even af.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top