Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 43 van 43
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    610

    Standaard Kitty Hawk

    Check dit draadje voor klein beetje info kitty hawk:

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...chema-gevraagd

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    ik had dus de nieuwere versie vna die tubemeisters. de tubemeister 20 deluxe, was ook mn eerste tubeamp na altijd over een cube gespeeld te hebben. vond hem wel nice als beginnner, maar na een jaar of 2-3 was ik er op uitgegeken, de cleans waren net geen fender cleans en de distortion was ook te sizzly zoals ze dat wel vaker noemen bij hughes en kettner.
    Mijn ervaring ook met een Tubemeister 18. Ik heb heel lang gezocht naar een draagbaar buizen repetitie/kleine optredens-alternatief, toen mijn enige main-amp nog een zware Engl Invader was. Heb ook een aantal live-optredens gedaan met de Tubemeister 18; ging best aardig. Maar er bleef wel iets te wensen over. Nog een tijdje een Carvin V3M gehad, dat was 't ook niet voor me, en toen uiteindelijk een Engl Ironball, welke wél de high-sound gaf die ik zocht.
    Later nog een (2e hands, want nieuw zijn ze echt schofterig duur) Mesa Mark V:25 erbij en die is in een aantal opzichten nog toffer en veelzijdiger, maar de Engl was/is wel meer 'instant gratification'.

    Maar toen ik (pre corona) moest repeteren in ruimtes waar weliswaar verschillende 4x12's stonden en een assortiment van de net-niet tops/amps (ik noem een Roest 'n Knetter Warp Factor, Marshall JCM900, Koch Twintone, Peavey Bandit), dan was die Ironball van 8kg écht een uitkomst. Cleans van de Tubemeister waren wel iets lekkerder, maar de Engl heeft dan tenminste een goeie reverb aan boord. Ondertussen is er zelfs een Engl Ironball SE met meer effecten en meer (foot)switchable mogelijkheden.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.936

    Standaard

    Nu hebben ze dit weer:

    http://hughes-and-kettner.com/produc...ampman-modern/

    Ze willen daar zeker dat de ontwerpafdeling wat doet voor hun centen!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top