Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 43
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Precies. Voor mij is de ideale backup amp een solid state zonder poespas, licht en klein. Tuurlijk als ik een rijke rockster was had ik gewoon altijd twee volwaardige buizenversterkers en een roadie en een tech bij me. Maar ik ben maar een gewone hobbygitarist die al blij is als hij zijn groot septiem akkoord in een keer goed pakt. Een klein betaalbaar reserveversterkertje in de tas is dan wel een fijn gevoel.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    De koosnaam Kuch & Knetter komt dus niet helemaal uit het niets.

    Maar een backup meenemen heeft toch niet zoveel te maken met betrouwbaarheid? Er kan altijd iets kapot gaan, met welke bulletproof amp dan ook. Wel of niet een backup bij je hebben is het verschil tussen je optreden afmaken of vervroegd de boel inpakken.
    Ruis&Knetter, toch?
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    626

    Standaard

    Ik heb met m'n Tubemeister 36 topje nooit issues gehad, paar jaar gebruikt voor alle gigs en repetities en heeft regelmatig door de kofferbak van mijn auto gerold (iets te bruusk door de bocht) en is ook een paar keer gevallen. Wel altijd in het bijbehorende gevoerde draagtasje, dus dat zal wellicht schelen.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    ik had dus de nieuwere versie vna die tubemeisters. de tubemeister 20 deluxe, was ook mn eerste tubeamp na altijd over een cube gespeeld te hebben. vond hem wel nice als beginnner, maar na een jaar of 2-3 was ik er op uitgegeken, de cleans waren net geen fender cleans en de distortion was ook te sizzly zoals ze dat wel vaker noemen bij hughes en kettner. ik heb hem ingeruild voor een deluxe reverb toen.
    That being said, het ampje heeft het altijd goed gedaan, goede prijs, lekker compact en zat een gigbag bij waardoor hij makkelijk meekon, er zat ook een soort bescherming voor je buisjes in en een DI out achtig iets wat ook erg handig was.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ooit een Engl combo geleend van een muziekzaak. Ding kapte er voorgoed mee na zo’n 20 minuten. Prijskaartje hing nog aan de handgreep.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Ruis&Knetter, toch?
    Hoest & Knetter, zei er iemand.
    Overigens heb ik ook over Engl wel het één en ander gelezen aangaande degelijkheid en opbouw etc.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.972

    Standaard

    Maar waren die kitty hawks echt zo slecht dan?

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    In het begin, de dumble 6l6 periode, zeker niet maar toen ze overstapten naar Marshall El34 ging het van kwaad tot erger.
    Kleine plastic import potjes die kapot gingen, die niet bij te bestellen waren was een van die dingen.
    Het was natuurlijk sowieso een houtje touwtje company, de broers waren technisch genoeg maar zakelijke onbenullen,
    ik ken 3 of 4 mensen/merken die met hun failliete inboedel weer aan de slag zijn gegaan maar dat is allemaal marge werk,
    ik heb nog een 4 channels tube pre amp, is goed maar is mij te high gain eighties,
    als iemand hier aan de deur komt kan ie hem zo meekrijgen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    In het begin, de dumble 6l6 periode, zeker niet maar toen ze overstapten naar Marshall El34 ging het van kwaad tot erger.
    Kleine plastic import potjes die kapot gingen, die niet bij te bestellen waren was een van die dingen.
    Het was natuurlijk sowieso een houtje touwtje company, de broers waren technisch genoeg maar zakelijke onbenullen,
    ik ken 3 of 4 mensen/merken die met hun failliete inboedel weer aan de slag zijn gegaan maar dat is allemaal marge werk,
    ik heb nog een 4 channels tube pre amp, is goed maar is mij te high gain eighties,
    als iemand hier aan de deur komt kan ie hem zo meekrijgen.
    Ik heb er eentje gehad met El34, heel kort, snel weggedaan. Bovenmatige ruis ook. Veel gekraak etc
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.972

    Standaard

    http://www.kittyhawkamps.com/

    Wel nog een site. Maar of het idd allemaal zo actief is?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top