Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 28
  1. #1

    Standaard HNGD Fender American Original 70s Telecaster Custom

    Yep, I did it...

    Een week of wat geleden, onderweg terug van mijn vakantie voor het eerst een bezoek gebracht aan TFOA. Wat een heerlijke snoepwinkel. Een aantal gitaren gespeeld maar één bleef echt hangen. De Fender American Original 70s Telecaster Custom. Humbucker in de hals positie, sunburst kleur en een heerlijke grom. Maar was ik dan op zoek naar een gitaar? Natuurlijk niet (natuurlijk wel) en als dat dan zo mocht zijn toch zeker geen telecaster?!

    Teruggehangen dus, maar het bleef knagen. Uiteindelijk vorige week kogel door de kerk. Het voelt wel vreemd om zo'n mooi instrument online te bestellen maar omdat ik er al op had gespeeld durfde ik het (nét) aan.

    De dame kwam vanochtend binnen, nog niet echt op gespeeld maar ze ziet er in ieder geval heerlijk uit. Dat is een begin. Morgen kom ik aan echt spelen toe. Ben benieuwd of ze nog steeds zo lekker klinkt als in Dedemsvaart.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Fotooooooooooooo
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.379

    Standaard

    Tijd geleden ook geweest, mooie zaak maar wel duuuurrr...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik wil er nog heen, maar ben bang voor ongelofelijke GAS...... Anyway van harte met de aanwinst!!!!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.423

    Standaard

    Gefeliciteerd maar volgens mij staat er gewoon een straf op hier om geen foto's te plaatsen bij een nieuwe aankoop die je hier meld. Dus als de sodemieter foto's plaatsen ander komen we je opzoeken en dan heb je nog mazel dat we nu maar met 3 man langs kunnen komen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Gefeliciteerd maar volgens mij staat er gewoon een straf op hier om geen foto's te plaatsen bij een nieuwe aankoop die je hier meld. Dus als de sodemieter foto's plaatsen ander komen we je opzoeken en dan heb je nog mazel dat we nu maar met 3 man langs kunnen komen.
    Eeehh.. Ben aan het uitzoeken hoe ik een foto kan plaatsen.... Als dat niet lukt zijn jullie gedrieën welkom ��

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Locatie
    Daar
    Berichten
    2.809

    Standaard

    Foto uploaden naar Postimages en de url toevoegen via Insert Images (icoon rechtsboven) bij een nieuwe post.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Via deze link 1 voor 1 uploaden, url link voor forums kopiëren en hier neergooien.
    Geen foto’s = 1 vingertje eraf, zoals ze in Qatar gewend zijn als iemand een onrechtmatige daad pleegt😉.
    Hier de link:

    https://www.mupload.nl/

  9. #9

    Standaard

    Afbeelding kopieren en in het bericht plakken werkt volgens mij ook. Blijkbaar alleen vanaf internet via afbeelding kopiëren, niet vanaf harde schijf.
    Laatst gewijzigd door Harald; 30 september 2020 om 09:20

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.387

    Standaard

    In tapatalk kan ik rechtstreeks foto's uploaden en plaatsen

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top