Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 28
  1. #11
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Titel aangepast.
    Gezocht: Ibanez DE7

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.227

    Standaard

    Deze ?



    Geinig ding, mag nog wel een Bigsby op.

  3. #13

    Standaard

    Zeker, die. Maar er zat nog wel een staartje aan het verhaal. Ik ontdekte, toen ik gisteren de gitaar voor de tweede keer uit de koffer pakte een flinke beschadiging aan de achter bovenrand van de gitaarbody, zo ongeveer waar in het bovenstaande plaatje de T (van TFOA) de body raakt. Vandaag contact gehad met TFOA en hun aanbod voor korting geaccepteerd.

    Heel fijn dat de communicatie alleen ging richting 'hoe kunnen we dit voor je oplossen'. Geen discussie over schuld oid. Ik ga er vanavond voor het eerst 'echt' op spelen.

    Er gaat écht geen Bigsby op komen. Ik zocht juist naar een fijne hardtail. En ik vind een Bigsby zooo.... 1970....

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Dat lijkt me netjes afgehandeld. Enfin, het relicingproces is begonnen. Normaal betaal je er extra voor, maar nu met korting. Goeie deal! ))
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #15

    Standaard

    Was ook zo ongeveer wat mijn gitaarleraar zei: oh, cool, relic Deed mij toch wel een beetje pijn in het hart hoor. Mijn andere gitaar is een PRS en die houd ik echt zo netjes mogelijk. Dat was ik met deze ook van plan.

    Inderdaad heel netjes afgehandeld.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Ik vind het altijd heel gaaf als iets oud is en afgeragd. Ik koop ook bijna altijd alles tweedehands. Maar het gekke is wel dat als ik zelf een kras maak op iets wat er nog nieuw uitziet ik het verschrikkelijk vind. Raar he?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.529

    Standaard

    Mijn tele heb ik ontdaan van de lak en afgewerkt met buitenbeits dat ik nog had staan. Aan de voorkant is ie nog wel redelijk netjes, maar aan de achterkant is het krassen, deuken en een plek waar door slijtage de beits steeds verder verdwijnt en het hout wat groenig wordt. Prima, zo'n gitaar is het ook. Ik heb ook een Hagstrom gehad, een Les Paul achtige. Daar was ik dan weer heel zuinig op. Gewoon omdat ie dat uitstraalde. En dat doet deze Tele in dit topic ook! Pracht ding en ik snap dat je er zuinig op bent. Heel veel speelplezier gewenst!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLF Bekijk bericht
    Ik vind het altijd heel gaaf als iets oud is en afgeragd. Ik koop ook bijna altijd alles tweedehands. Maar het gekke is wel dat als ik zelf een kras maak op iets wat er nog nieuw uitziet ik het verschrikkelijk vind. Raar he?
    Een natuurlijk verouderde gitaar is heel mooi, maar ik zou ook geen splinternieuwe gitaar met een beschadiging uit een winkel willen. Tenzij je het ter plekke ziet en er wat te regelen valt!
    Het is dus netjes opgelost door TFOA, maar dat is ze wel toevertrouwd. Ik kom er de laatste tijd iets te vaak....
    Lekkere Tele, btw!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  9. #19

    Standaard

    En? Hoe bevalt-ie? Ik ben wel benieuwd naar die Wide Range humbucker. De CuNiFe magneten die zo'n 40 jaar uit productie zijn geweest worden momenteel nogal gehyped. Wat is jouw ervaring ermee?
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.424

    Standaard

    Volgens mij ben ik de enige op dit forum die ze hyped. De heb een originele 70's wide range, de Japanse versie en de re-designed uit 2012 van de Avri reeks. Maar deze niet dus ik ben ook benieuwd.

    Ik heb al 3 maanden deze cunife's in mijn mandje liggen maar telkens wordt de release uitgesteld. Het gok dat er problemen zijn om ze in grote aantallen te produceren want voorlopig alleen op deze gitaar te krijgen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top