Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
  1. #31

    Standaard

    Wordt de Fuel Tank Goliath niet meer gemaakt dan? Die heb ik namelijk op mijn tweede pedalboard. Heeft ook geïsoleerde uitgangen en nog meer power dan de Chameleon.

    En ligt het aan mij of is T-Rex zowel qua voedingen als pedalen lang niet meer zo populair als een aantal jaren geleden?
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    T-Rex is een tijdje weggeweest door faillissement. Vlak voor het faillissement waren er al veel producten niet meer verkrijgbaar. Na de doorstart was vrijwel alles weer te verkrijgen, maar het lijkt nu weer bergafwaarts te gaan met T-Rex. Weer van alles voor bodemprijzen verkocht en veel dingen weer niet meer online te verkrijgen. Waaronder de Goliath. Ik heb mezelf er tegoed mee gedaan, door een T-Rex pedalboard voor weinig aan te schaffen en dus de Chameleon, die ook op een gegeven moment spotgoedkoop was. Maar ik ben bang dat T-Rex het voor een tweede keer niet gaat overleven. Alles lijkt er in ieder geval op.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beus Bekijk bericht
    mijn mini boardje:





    Ik gebruik een 1spot adapter die ik dan aan de onderkant aansluit op dat plugje in het midden. Werkt best goed want daar zit een redelijke lange draad aan. Het pedalboard is een Pedaltrain Nano.

    Ik ook gebruik al jaren George L kabels. ik heb daar nooit problemen mee, inderdaad wel netjes recht afsnijden en de schroef keihard aandraaien. Om de zoveel tijd koop ik op marktplaats een aantal pluggen en dan kan ik weer vooruit. Het enige nadeel vind ik, is dat ze net wat platter hadden gemogen.
    Geen distorsjun?!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Locatie
    de haag
    Berichten
    884

    Standaard

    Ik heb deze onder mn pedaltrain nano (ja, dat past):

    https://cioks.com/products/dc5/

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Goeie tip! Ik heb nog niet zo lang geleden een Pedaltrain Metro 20 bordje op de kop getikt en zat ook een beetje met de voeding. Als de CIOKS past, is dat voor mij wel eentje voor de toekomst. Paar ultraplatte EBS patchkabeltjes erbij en gaan met die banaan!

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Dit is een leuke voeding: Falken 1 Mega Power. https://www.thomann.de/nl/kse_falken_1.htm

    Het is een batterijvoeding, dus koordloos en heeft met een voedingsduur van 8 uur.
    Tis maar een suggestie.

    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2003
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.755

    Standaard

    Heeft even geduurd, maar ik heb alles binnen. Ik wilde heel graag Barber pedalen, maar die waren nauwelijks te vinden. Blijkbaar ligt de productie daarvan tijdelijk stil. Tweedehands dus nog kunnen scoren.
    De pedalen allemaal gemonteerd op de Nano. Voeding is vooralsnog een one spot. Werkt thuis goed!




    Laatst gewijzigd door Toaster; 17 oktober 2020 om 12:29

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top