Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 37
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dat vind ik zo'n dooddoener, zeker waar het gewoon internet napraten betreft.
    90% van de problemen met die kabeltjes liggen aan de gebruiker, niet aan de kabel.
    Het inkorten van de kabel gaat bij velen al mis, dan kan het ook niet meer goed komen natuurlijk, maar dat hoor je nooit iemand over.



    Destijds werden die dopjes verkocht als een vorm van schroefdraadborging. Of dat echt nut heeft, of alleen extra kosten, weet ik niet, ik heb die nooit gebruikt of nodig gehad.

    Ik schrok overigens wel wat die pluggen tegenwoordig moeten kosten.
    Ik praat internet niet na, ik heb alle genoemde kabels in huis gehad. Het ligt ook aan de gebruiker! Helemaal mee eens!

    Maar ik heb 2 linker handen. En bij mij ging het in elkaar knutselen van George L en Boss meestal goed, bij Lava ging het meestal niet goed en bij SIS audio ging en gaat het altijd goed.

    Ja die pluggen zijn afgrijselijk duur.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Die Evidence SIS, is dat wezenlijk anders dan george L? Andere kabel? De connectors lijken op het eerste gezicht van hetzelfde laken een pak.

    De -volgens mij- meest gemaakte fout bij George L, of in ieder geval wat ik nog weleens tegen kwam, is op maat geknipte kabel. De kabel vervormt dan, en dat maakt het wat lastiger om goed contact te laten maken.
    Ik sneed deze altijd met een scherp stanley/afbreekmesje, en dan een klein beetje netjes haaks snijden.

    Als Evidence een kabel heeft die je bijvoorbeeld wel gewoon kan knippen kan ik me voorstellen dat dat het gebruiksgemak ten goede komt.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Bij Evidence moet zowel de mantel als de kern worden blootgelegd. Dit kan met een schaar of mes.

    Bij George L hoeft dat niet. Maar af en toe maakte bij mij de schroef geen contact met de mantel. Als je het draad bij George L niet KAARSRECHT afsnijdt/knipt, was de connectie met de kern soms ook niet lekker. Bij SIS audio is het allemaal minder fout gevoelig voor een Lefty als ik.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #24
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purplejohn Bekijk bericht
    Ikzelf heb die Mooer micropower. Prima ding, super compact en geen last van storing. Enige nadeel is dat de ledjes onwijs fel zijn. Dus wil je geen lasogen, met je hem wel verbergen.
    Afplakken helpt niet?

    Wel leuk om een mini-board te hebben. En genoeg voor te krijgen. Vind het zelf wel bijzonder dat een TS9 duurder is dan de TS9 mini. Toch echt dezelfde pedalen lijkt mij.
    Gezocht: Ibanez DE7

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2005
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    163

    Standaard

    mijn mini boardje:





    Ik gebruik een 1spot adapter die ik dan aan de onderkant aansluit op dat plugje in het midden. Werkt best goed want daar zit een redelijke lange draad aan. Het pedalboard is een Pedaltrain Nano.

    Ik ook gebruik al jaren George L kabels. ik heb daar nooit problemen mee, inderdaad wel netjes recht afsnijden en de schroef keihard aandraaien. Om de zoveel tijd koop ik op marktplaats een aantal pluggen en dan kan ik weer vooruit. Het enige nadeel vind ik, is dat ze net wat platter hadden gemogen.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Strak mooi board! Met extra complimenten voor de Diamond compressor


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Afplakken helpt niet?

    Wel leuk om een mini-board te hebben. En genoeg voor te krijgen. Vind het zelf wel bijzonder dat een TS9 duurder is dan de TS9 mini. Toch echt dezelfde pedalen lijkt mij.
    Ik lees dat de mini het (net) niet haalt bij een full size TS-9, maar na wat clips te hebben beluisterd hoor ik weinig verschil.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 3 oktober 2020 om 00:47
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2003
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beus Bekijk bericht
    mijn mini boardje:





    Ik gebruik een 1spot adapter die ik dan aan de onderkant aansluit op dat plugje in het midden. Werkt best goed want daar zit een redelijke lange draad aan. Het pedalboard is een Pedaltrain Nano.

    Ik ook gebruik al jaren George L kabels. ik heb daar nooit problemen mee, inderdaad wel netjes recht afsnijden en de schroef keihard aandraaien. Om de zoveel tijd koop ik op marktplaats een aantal pluggen en dan kan ik weer vooruit. Het enige nadeel vind ik, is dat ze net wat platter hadden gemogen.

    Gaaf!

    Hoe bevalt die Mooer tuner? scheelt weer een paar centen met de polytune.
    Ik vraag me af of mijn wishlist gaat passen op de nano....

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2005
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toaster Bekijk bericht
    Gaaf!

    Hoe bevalt die Mooer tuner? scheelt weer een paar centen met de polytune.
    Ik vraag me af of mijn wishlist gaat passen op de nano....
    Mij bevalt die wel, hij geeft heel veel licht, dat is wel handig op het podium. Verder doet die eigenlijk gewoon wat die moet doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Strak mooi board! Met extra complimenten voor de Diamond compressor

    Thanks! - ja die Diamond compressor is echt goed. Ik heb al een heel rijtje compressors gehad/geprobeerd maar deze bevalt het beste. Eerst een tijdje de Mooer copie geprobeerd, die was helemaal niet slecht en daarna het origineel gekocht, die is nog net wat beter. Het is een hele natuurlijke en soepel aanvoelende compressor die niet in de weg zit.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Oeh, helemaal vergeten: doe de fuel tank jr! Echt plat en de enige fuel tank met geïsoleerde uitgangen.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    Er is maar één fuel tank zonder geïsoleerde uitgangen eigenlijk en da's de Classic. Da's ook weer niet heel moeilijk, het zijn er maar drie. Maar je vergeet de Chameleon. Ik heb de Chameleon en ben daar meer dan tevreden over. Veelzijdig, behoorlijk wat mA per uitgang en ook niet geheel onbelangrijk; niet te duur! En vrij klein en plat, past eigenlijk wel onder elk bord. Voor een mini pedalboard is de Classic overigens ook een prima alternatief. Je gaat met zo weinig pedalen echt geen bijgeluiden krijgen en zeker niet als je ze ook nog 's aan een daisy chain hangt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top