Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 37
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2003
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.755

    Standaard Nieuw minipedalboard bouwen (hulp gevraagd bij voeding)

    Hi,

    wegens ruimtegebruik en gemak wil ik een klein Pedalboard bouwen. Ik heb een aantal pedalen op het oog. Maar ontvang graag tips over een mogelijk Pedalboard waar het allemaal op past en over de voeding.

    Een onespot zou mogen. Maar ik weet niet of de rekensom wel helemaal uitkomt wat betreft het maximale aantal pedalen.

    Ik denk aan
    Plank: pedaletrain nano of Rockboard DUO 2.1
    1 Stemapparaat Poly tune
    2 wah Cry Baby
    3 crunch Ibanez TC of barber gain changer.
    4 lead ocd fulltone of barber direct drive
    5 delay Flashback tc electronic

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Of de Palmer PWT 08, die een stukje goedkoper is. Ik gebruik zelf de PWT 12 MK2, prima ding.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #4

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Als je met een onespot met daisychain uit de voeten kunt, dat wil zeggen zonder bijgeluiden etc, dan is dat zo'n beetje de lichtste oplossing, met genoeg vermogen voor toekomstige uitbreiding.

    Als je een blokje met geïsoleerde uitgangen wilt, zou je de powerplant jr van harley benton kunnen overwegen. De vaste kabel vind ik een nadeel, maar we hebben het over nog geen 3 tientjes, en als je het vermogen van duurdere versies niet nodig hebt is dit een prima ding.

  6. #6

    Standaard

    Bij een klein pedalboard wil je waarschijnlijk ook een kleine voeding. Ik ken ze verder niet maar ik denk daarbij aan een Mooer Micro Power of een XVive Micro Power.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Oeh, helemaal vergeten: doe de fuel tank jr! Echt plat en de enige fuel tank met geïsoleerde uitgangen.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Palmer heeft ook isolated outputs, tenminste dat staat in specs.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2003
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.755

    Standaard

    Misschien goed om te vertellen dat ik van alle pedalen op zoek naar de mini variant als dat lukt. Ben ook serieus benieuwd naar een mini wah.
    Als ik mijn 5 pedalen bij elkaar optel komt ik denk ik niet boven de 500 Mha. Een onespot zou dat dus ruimschoots aankunnen.

    Ik heb zelf al een jaartje of 11 een Fueltank Junior op mijn andere pedalboard staan. Daar ben ik zeer tevreden over. Ik vraag mij alleen af of deze onder de inie minie pedalboards gaat passen.
    Dankzij jullie tips kwam ik al surfend ook nog de CIOKS 7 tegen. Die is echt klein, kan je mooi met een klem of met schroeven vastmaken en het meest toffe vind ik nog wel de USB-out voor je Ipad... (nerd mode)

    Maar ik denk dat ik de pedalen maar eens ga bestellen met een onespot, daarna het bord, en dan eens testen hoe het gaat. Als de voeding niet voldoet, check ik eens de Fueltank of die past onder mijn nieuwe setup. En dan check ik weer eens verder als dat niet lukt

    Ik vrees vooral dat de wah of de polytune gaan lopen storen. (huidige ervaring)

    Maar zijn er mensen met ervaring met een mini pedalboard (max 5 a 6 pedalen in minivorm?)

    Ik ben een beetje old school denk, want ik wil het aan elkaar knopen met George L kabels en pluggen. Is er tegenwoordig nog iets anders op de markt? Of g

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2003
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.755

    Standaard

    oe die Mooer's zijn wel heel compleet en gaaf... Mountainman

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top