Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: "Breakout Box"?

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Daar heb ik totaal geen behoefte aan, en ook geen zin om daar de tijd in te steken.
    Tuurlijk stelt het (electro)technisch geen ene reet voor, paar gaten boren, en wat chassisdelen rechtstreeks doorverbinden.

    Verder wat Midwolda zegt.
    De som der delen kan zomaar groter zijn dan een finalized product.

    Voorbeelden van TNijland en Telerocker zijn me te groot, het zal richting dat tiny Temple ding oid worden..
    In dat kastje van mij zitten ook een input- en outputbuffer, dat zal waarschijnlijk de afmeting verklaren.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Tot een paar jaar terug kwam je dit soort threads tegen in de werkbank, kochten we de onderdelen bij Newtone en maakten we die dingen zelf. En passant leerden we ook nog even solderen en trainden we onze 2e linkerhand om wat rechtser te worden.
    Heb ik geprobeerd, krijg de brom er niet uit. Kastje ligt nu ergens in een la, gewoon weer eerste pedaal in, laatste pedaal uit.. Sommige dingen zijn niet voor mij weggelegd..

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Iemand postte hier max een half jaar geleden een foto van zijn board, met een nifty I/O/send/return breakout boxje, alle kabels vanuit die plek. Geen zin om terug te zoeken en weet ook niet waar te beginnen, can't remember his name either. Wie o wie?
    And where to get it? Is natuurlijk ook zelf te maken maar vooralsnog liever niet.

    Never mind, found such thing, maar kan topic niet verwijderen?
    Mosterd na de maaltijd, maar ik heb een vermoeden dat je mijn pedalboard bedoelde. Ik heb inderdaad een patch boxje onder m'n pedalboard voor send/return, schakelen en I/O en daar destijds wat foto's van laten zien in het grote pedalboard topic. Deze, denk ik:


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top